overraskende kønsscanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

kkk

SussieThyssen skriver:

LOOOL....ved du hvad jeg sagde, da vi fik at vide, at vi skulle have en Nickolai??
"Hvad??? En dreng...jamen..jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med sådan en med tap!"

Men man finder jo ud af det alligevel
Og...en ting kan jeg fortælle dig....det er nu altså noget særligt at have en søn, når man ikke forventede at få en.

Kærligst
Sussie
(mor til Nickolai på 13)

Hæ hæ - det er ca. sådan jeg tænker: Hvad søren stiller man op med sådan en dreng? Det er noget med at man skal huske at vende tissemanden nedad i bleen (og suk, så er der også noget med en længere periode hvor de ikke kan ramme toilettet i 2-5 års alderen...)

Meeen jeg tror nu nok også at jeg finder ud af det, og nu har jeg haft mere en et døgn at tænke over tingenes tilstand, og jeg bliver såmen mere og mere glad for hver time der går . Og bliver nu helt bekymret for om "tappen" kan være forsvundet når jeg kommer til MD-scanning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

SussieThyssen

kkk skriver:

Hæ hæ - det er ca. sådan jeg tænker: Hvad søren stiller man op med sådan en dreng? Det er noget med at man skal huske at vende tissemanden nedad i bleen (og suk, så er der også noget med en længere periode hvor de ikke kan ramme toilettet i 2-5 års alderen...)

Meeen jeg tror nu nok også at jeg finder ud af det, og nu har jeg haft mere en et døgn at tænke over tingenes tilstand, og jeg bliver såmen mere og mere glad for hver time der går . Og bliver nu helt bekymret for om "tappen" kan være forsvundet når jeg kommer til MD-scanning...

Hehe...jeps..og så skal du vide, at små drenge kan ramme en lige midt mellem øjnene med strålen, når man åbner for bleen

Ork...du skal nok finde ud af det...bare rolig.

Anmeld

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg har selv kommet fra familie med 4 piger og til sidst en dreng og han klare sig nu fint så skal nu nok gå og tillykke med det.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.