en drøm jeg havde i nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg drømte inat op den graviditet jeg har nu.

jeg drømte jeg var til scanning og blev scannet, de kunne se to der inde. og så skulle jeg til 3D scanning og der kunne de se dem begge to. men den ene så mast ud da den anden fyldte godt. men det var også noget med vinklen sagde de i min drøm. og det ville ikke gøre at der ville være noget galt med dem...

drømmen gjorde at jeg nu er endnu mere spændt på scanningen imorgen for at se om min drøm prøver at fortælle mig noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

signe.

så må du altså lige komme med en update, da er altid spændende med sådan nogle drømme... jeg drømte at jeg var gravid og ventede en dreng inden jeg testede positiv da jeg ventede Hasse.. og sørme ikke om jeg var gravid og ventede en dreng denne gang drømte jeg igen før jeg testede positiv, at jeg var gravid og denne gang venter en lille pige, så jeg er også lidt spændt på om mine drømemr giver mig små prej

Anmeld

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

Mor-til-Hasse skriver:

så må du altså lige komme med en update, da er altid spændende med sådan nogle drømme... jeg drømte at jeg var gravid og ventede en dreng inden jeg testede positiv da jeg ventede Hasse.. og sørme ikke om jeg var gravid og ventede en dreng denne gang drømte jeg igen før jeg testede positiv, at jeg var gravid og denne gang venter en lille pige, så jeg er også lidt spændt på om mine drømemr giver mig små prej

regner også med at skrive lige så snart jeg er kommet hjem fra scanning imorgern...

havde også nogen drømme op til jeg testede med asta at jeg skulle ha en lille pige og det fik jeg jo også. den her gang har jeg dog ikk drømt om hvad det bliver men har til gengæld drømt og tvillinger og trillinger en gang men det var før jeg var gravid.

nu må vi se hvvad scanningen siger.

nogen spørg også om der ikk er to fordi de syntes jeg er stor allerede.
har en tråd jeg også har lavet i dag med mavebilleder fra igår af

Anmeld

28. marts 2011

signe.

Astasmor skriver:

regner også med at skrive lige så snart jeg er kommet hjem fra scanning imorgern...

havde også nogen drømme op til jeg testede med asta at jeg skulle ha en lille pige og det fik jeg jo også. den her gang har jeg dog ikk drømt om hvad det bliver men har til gengæld drømt og tvillinger og trillinger en gang men det var før jeg var gravid.

nu må vi se hvvad scanningen siger.

nogen spørg også om der ikk er to fordi de syntes jeg er stor allerede.
har en tråd jeg også har lavet i dag med mavebilleder fra igår af

huhuu det bliver altså lidt spændende i morgen... den tråd må jeg hellere lige finde

Anmeld

28. marts 2011

Ludo

Jeg håber virkelig ikke at drømme kommer i opfyldelse for så taber jeg den lille spire i maven og det har jeg virkelig ikke lyst til

Hels og lykke imorgen

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Astasmor skriver:

jeg drømte inat op den graviditet jeg har nu.

jeg drømte jeg var til scanning og blev scannet, de kunne se to der inde. og så skulle jeg til 3D scanning og der kunne de se dem begge to. men den ene så mast ud da den anden fyldte godt. men det var også noget med vinklen sagde de i min drøm. og det ville ikke gøre at der ville være noget galt med dem...

drømmen gjorde at jeg nu er endnu mere spændt på scanningen imorgen for at se om min drøm prøver at fortælle mig noget.

Weeee moar til tvillinger... måske velkommen i klubben

Anmeld

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

Mor-til-Hasse skriver:

huhuu det bliver altså lidt spændende i morgen... den tråd må jeg hellere lige finde

det er meget spændene ja.

Anmeld

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

Ludo skriver:

Jeg håber virkelig ikke at drømme kommer i opfyldelse for så taber jeg den lille spire i maven og det har jeg virkelig ikke lyst til

Hels og lykke imorgen

årh puha så håber jeg godt nok ikke din drøm går i opfyldelse da.

Anmeld

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

Weeee moar til tvillinger... måske velkommen i klubben

mange tak nu må vi se hvad scanningen siger imorgen jo. det er spændene

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Astasmor skriver:

mange tak nu må vi se hvad scanningen siger imorgen jo. det er spændene

Husk at komme med en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.