fået ondt i skambenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

kære gravide piger,

jeg er så heldig at være gravid i uge 25, men jeg er begyndt at få voldsom ondt i mit skamben / skridtet ?

det følet som om at jeg lige er begyndt at cykle efter pause på flere år, kender i det når man så sætter sig på sadlen igen kan man dårligt nok sætte sig ned.

er det normalt når man kommer så lang i graviditet og bare en af livets gener ?? andrfe der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Clisolka

Anonym skriver:

kære gravide piger,

jeg er så heldig at være gravid i uge 25, men jeg er begyndt at få voldsom ondt i mit skamben / skridtet ?

det følet som om at jeg lige er begyndt at cykle efter pause på flere år, kender i det når man så sætter sig på sadlen igen kan man dårligt nok sætte sig ned.

er det normalt når man kommer så lang i graviditet og bare en af livets gener ?? andrfe der har prøvet det ?

Jeg fik det også ret hurtigt, og til sidst i graviditeten var det så slemt, at jeg dårligt kunne gå Det gør bare ondt....

Anmeld

28. marts 2011

Skouboe

Jeg tænker symfyseløsning.

Du har 3 led i bækkenet, der kan blive løse under graviditet - symfyseleddet er den ene af dem.

Tag en snak med lægen - der er nogle ting du skal tænke over og nogle bevægelser, du helst skal lade være med, når du har det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.