I går aftes bad jeg en bøn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

fit_fys

... om at lille Holger vil blive fundet uskadt. Chancerne for dette minimeres hvert minut, men der er stadig et lille håb... Mine tanker går til ham, den lille mand der må savne sine forældre forfærdeligt, og til hans familie der må opleve et helvede på jord. Og jeg ber til at det ikke kommer til at ske for andre.

for at lille Holger bliver fundet snart....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Christopher&Andreas

T.K. skriver:

... om at lille Holger vil blive fundet uskadt. Chancerne for dette minimeres hvert minut, men der er stadig et lille håb... Mine tanker går til ham, den lille mand der må savne sine forældre forfærdeligt, og til hans familie der må opleve et helvede på jord. Og jeg ber til at det ikke kommer til at ske for andre.

for at lille Holger bliver fundet snart....

så tragisk!!!!!!!!!!!!!!!! Må  være over og passe på ham...

Anmeld

28. marts 2011

Isabella_mor

håber han har det godt...

Anmeld

28. marts 2011

Bare mig..

Kan slet ikke holde det ud som det første i morgen, tændte jeg min computer for at se om han var fundet.. men nej!

Jeg håber SÅ meget han snart er fundet.. Men troen på, at han bliver fundet i live, minimeres for hvert senkund der går..! Det er noget SÅ forfærdeligt!!!

Anmeld

28. marts 2011

tobogsylsmor27

jeg som ikke bed gjort det faktisk i går før jeg lå mig til at sove for havde utroligt meget lyst til tage ud at lede efter ham der jeg læst det i nyhede i går  jeg håber så meget at de finder ham og at han har det trygt og er i sikkerhed kan overhovede ikke sæt mig i hvordan hans forældre har detmen beder til de finder ham hurtigt for de første 48 timer er de vigigst for finde et barn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.