Hjemis hjælper med at søge efter lille Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

twinboys

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Loa

Læste det godt lige.......

Gud hvor er det forfærdeligt......... HÅBER inderligt de finder ham i live.......

Får simpelthen gåsehud over tanken om sådan en lille purk har været helt alene i skoven

Anmeld

28. marts 2011

sarahb

ja de var ude i nat også og søge, klokkerne skulle hjælpe på at lokke ham frem hvis det er...

Men jeg har mistet håbet, jeg håber bare vi bliver overrasket og Vipti han dukker op.. Har i sovet meget i nat, bare ved tanken om hvordan han har haft det helt alene.

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Loa skriver:

Læste det godt lige.......

Gud hvor er det forfærdeligt......... HÅBER inderligt de finder ham i live.......

Får simpelthen gåsehud over tanken om sådan en lille purk har været helt alene i skoven

Så forfærdeligt...

MAjbritt

Anmeld

28. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare så tragisk - håber, at hjemis-bilen kan gøre sit for, at lille Holger kommer hjem igen.

Anmeld

28. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg syntes det er så forfærdeligt.... Jeg følger sagen meget tæt, men omvendt har jeg også utrolig svært ved at sætte mig ind i det, for i guder hvor må det være svært for forældrene.... Kan ikke på nogen måde forestille sig hvad der går gennem deres hovede....

Jeg har prøvet at tænke tilbage på hvordan jeg selv lige har haft det de gange hvor Nicklas lige har været ude af syne et split sekund hvis vi har været ude og gå.... Og med alle de tanker og følelser der når at gå gennem en der, så kan man kun få det skidt på Holgers forældres vegne......

Anmeld

28. marts 2011

otlitrom

Det løber mig koldt ned ad ryggen.. Stakkels familie

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

MoarHvidovre skriver:

Det er bare så tragisk - håber, at hjemis-bilen kan gøre sit for, at lille Holger kommer hjem igen.

Ja bare lyden fra den kan lokke Holger til den...

Bare han findes i live...

Stakkels dreng og forældre

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

sarahb skriver:

ja de var ude i nat også og søge, klokkerne skulle hjælpe på at lokke ham frem hvis det er...

Men jeg har mistet håbet, jeg håber bare vi bliver overrasket og Vipti han dukker op.. Har i sovet meget i nat, bare ved tanken om hvordan han har haft det helt alene.

Mine drenge fik et ekstra knus da de skulle afsted i morges

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Fru Nielsen skriver:

Jeg syntes det er så forfærdeligt.... Jeg følger sagen meget tæt, men omvendt har jeg også utrolig svært ved at sætte mig ind i det, for i guder hvor må det være svært for forældrene.... Kan ikke på nogen måde forestille sig hvad der går gennem deres hovede....

Jeg har prøvet at tænke tilbage på hvordan jeg selv lige har haft det de gange hvor Nicklas lige har været ude af syne et split sekund hvis vi har været ude og gå.... Og med alle de tanker og følelser der når at gå gennem en der, så kan man kun få det skidt på Holgers forældres vegne......

Sådan tænker jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.