Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg har en brudekjole til salg, ville så lige gøre så den kom op, men har åbenbart kommet til at låse den tråd samtidig, uden jeg har set det..
kan den låses op igen ? eller skal man lave en ny tråd ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
musse1 skriver: ja jeg har en brudekjole til salg, ville så lige gøre så den kom op, men har åbenbart kommet til at låse den tråd samtidig, uden jeg har set det.. kan den låses op igen ? eller skal man lave en ny tråd ?
CamillaSoefelt skriver: Opper den lige for dig, det vil jeg nemlig også gerne vide:-)
Opper den lige for dig, det vil jeg nemlig også gerne vide:-)
tak ja ville være rart at vide
Nej det tror jeg ikke... er det en salgsannonce??? Lav en ny eller kontakt Henrik tror han er den eneste der kan åbne den igen
twinboys skriver: Nej det tror jeg ikke... er det en salgsannonce??? Lav en ny eller kontakt Henrik tror han er den eneste der kan åbne den igen
ja det var en salgs annoce, ved ik lige hvordan jeg kunne få den låst uden og se det..
tak for hjælpen..
musse1 skriver: ja det var en salgs annoce, ved ik lige hvordan jeg kunne få den låst uden og se det.. tak for hjælpen..
Var da så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128