Smerter i underlivet :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Moar2011

heei damer..

så er endnu en skøn weekend overstået, dog gået alt for hurtigt..

Men jeg har pletblødt 2 gange her for nylig, som jeg har skrevet om herinde.. og første gang blev jeg tjekket på fødegangen og 2 gang sku jeg hvile mig og ringe hvis det blev ved, det gik så i sig selv igen ,.

men her i lørdags, da vågnet jeg og manden og så hygget vi lidt,  så gik der ikke længe, så fik jeg enormt ondt i underlivet, virkelig mens smeter der ville noget .. kunne ikk gå oprejst ordneligt..  det følels som sammentrækninger og AV AV ..  efter 3timer gik det væreste over og jeg kunne gå normalt og trække vejret normalt..

skyldes det hygge timen med manden eller hvad kan det have været? ..

er begyndt at være ret urolig, for igen idag har jeg lys brun/rød udflåd (lidt) og det er 4-5dage siden jeg stoppet på pillerne mod blærebetændelse ..

nogen der kan hjælpe eller har råd til mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

FruHolm <3

Synes du skal få fat i lægen eller din jordemoder, jeg fik slemme plukkeveer og snydeveer fra uge 30 af, røg på fg i uge 35 med veer som så gik i sig selv hvor de sagde jeg fødte før uge 37 hvis jeg ikk holdt mig helt i ro, min slimprop røg helt i uge 32 så det kan muligvis godt være det

de sidste 2 måneder af graviditeten skulle jeg holde mig fra at have sex hvis jeg ikk ville føde for tidligt, gjorde som de sagde på fg og fødte på terminsdagen

men bliv undersøgt for en sikkerheds skyld

Anmeld

28. marts 2011

Moar2011

sarah Foged skriver:

Synes du skal få fat i lægen eller din jordemoder, jeg fik slemme plukkeveer og snydeveer fra uge 30 af, røg på fg i uge 35 med veer som så gik i sig selv hvor de sagde jeg fødte før uge 37 hvis jeg ikk holdt mig helt i ro, min slimprop røg helt i uge 32 så det kan muligvis godt være det

de sidste 2 måneder af graviditeten skulle jeg holde mig fra at have sex hvis jeg ikk ville føde for tidligt, gjorde som de sagde på fg og fødte på terminsdagen

men bliv undersøgt for en sikkerheds skyld

ville bare ikke virke besat af at besøge min læge, når det mindste sker.. for alt ting vokser jo dernede, så kan det skyldes de smerter? ..

ville bare ikke være en kylling og træls..

Anmeld

28. marts 2011

FruHolm <3

Babyklar skriver:

ville bare ikke virke besat af at besøge min læge, når det mindste sker.. for alt ting vokser jo dernede, så kan det skyldes de smerter? ..

ville bare ikke være en kylling og træls..

det gør ingenting når man er gravid heller undersøges en gang for meget end for lidt

Anmeld

28. marts 2011

Moar2011

sarah Foged skriver:

det gør ingenting når man er gravid heller undersøges en gang for meget end for lidt

nej det selvf rigtig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.