Er tatoveringerne for meget?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

KissMe

En af mine faetre har faaet denne tatoo paa skulderen og nu er min far blevet tosset... Vi havde snakket om at faa den sammen, men jeg maa jo lige vente nogle maaneder endnu...

Synes I at hans tattoos er for meget eller er det bare min far der overreagere?...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Betteisen

Hmm... nu har jeg aldrig været fan af tatoos på underarmen eller andre meget synlige steder. Uanset hvordan man vender og drejer tingene er der folk der vil dømme din fætter og sætte ham i bås når de ser de tatoveringer på armene og det giver ham begrænsninger i livet fremover. Lidt ligesom folk der er kraftigt piercet nogle gange bliver siet fra ved jobsamtaler mm.

Min personlige holdning ellers.... så må folk gøre ved deres krop hvad de har lyst til

Anmeld

28. marts 2011

kiwifrugten

Et godt råd : Nu har jeg selv været under nålen 50 gange.

Hold dig væk fra skrift på kroppen og især hold dig fra en skrift som en millon andre mennesker har. Den der er der rigtig mange der har.

Hvis du skal have en tattoo så lav noget unikt gg som har betyding for netop dig

Anmeld

28. marts 2011

Mi

Hmmmm...jeg tænker nok at de er sådan lidt intetsigende. Så jeg ville bestemt sige at det var meget hud at bruge på noget som ikke er smukt

Anmeld

28. marts 2011

sarahb

Jeg synes de er meget Vatos loco/Gagster agtige. Og ikke så betydnings fulde andet end de er taget fra den koreanske pladeindspiller g dragon....

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Nu er det jo ikke en gang store tatoveringer, og de kan nemt skjules - i hvert fald som kvinde. Der kan man bare tage sådan en "cardigan" på der primært består af ærmer. Så nej da - jeg havde regnet med noget helt andet da jeg læste det du skrev

Anmeld

28. marts 2011

mth1987

Jeg syntes også de lidt intetsigende. En tatoo ska være speciel og betyde noget før jeg syntes om det. Jeg gik lavet en da jeg var 16 og den er jeg ked af da det bare var en jeg valgte i mapperne. Jeg har dog fået gjort noget ved den for nogle år siden så den er blevet mere speciel. Men nu bliver der da tænkt over hvad jeg skal ha på kroppen

Anmeld

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

lav noget som betyder noget for dig. og ikke noget som hvem er on hver kunne få lavet. for en dag kigger du tilbage og tænker sådan noget lort. og det betyder ikke engang noget. du skal jo nok blive gammel og grå en dag medmindre du har tænkt dig at dø i en tidlig alder.

og tænk på det kan begrænse meget nu når det er så tydelige steder. 

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

mth1987 skriver:

Jeg syntes også de lidt intetsigende. En tatoo ska være speciel og betyde noget før jeg syntes om det. Jeg gik lavet en da jeg var 16 og den er jeg ked af da det bare var en jeg valgte i mapperne. Jeg har dog fået gjort noget ved den for nogle år siden så den er blevet mere speciel. Men nu bliver der da tænkt over hvad jeg skal ha på kroppen

TS skriver jo ikke om de betyder noget - hvilket de nok gør, når den ene er en fælles tatovering?
Jeg skriver det kun, fordi jeg selv har hvad nogle måske vil kalde kliche: Never regret something that once made you smile" sammen med nogle super smukke roser, knopper og mønster (okay, lyder ALT for kliché - den er meget lidt feminim, stor og med mange skygger, så det er den slet ikke) men min er faktisk en mindetatovering! Så før sete tekster kan altså være personlige  

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

Betteisen skriver:

Hmm... nu har jeg aldrig været fan af tatoos på underarmen eller andre meget synlige steder. Uanset hvordan man vender og drejer tingene er der folk der vil dømme din fætter og sætte ham i bås når de ser de tatoveringer på armene og det giver ham begrænsninger i livet fremover. Lidt ligesom folk der er kraftigt piercet nogle gange bliver siet fra ved jobsamtaler mm.

Min personlige holdning ellers.... så må folk gøre ved deres krop hvad de har lyst til

Jeg hægter mig på her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.