Smerter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Albert/Alberthe1

Godaften de damer!

Ja, som overskriften siger, så har jeg smerter!

Jeg er rigtig slemt ramt af vand i kroppen, men lige nu hæver mine fødder helt vildt op, så meget at huden mellem mine tæer sprækker! Det gør vanvittig ondt og kan mærke at huden er ved at give sig over min vrist! Av Av!

Jeg har hele dagen haft plukveer og nogen af dem har virkelig gjort ondt! + jeg har haft det som om jeg skulle have min menstration hele dagen, sådan rigitge menstrationsmerter!

Her til aften er jeg begyndt at have rigtig meget uro i hele kroppen og lille pigen inde i maven masser rundt og gør det ikke nemmere at holde det hele ud!!

Hvad skal jeg gøre??

Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

SD21

Jeg tror da jeg ville ringe på fødegangen og fortælle dem hvordan du har det !

Anmeld

28. marts 2011

sandratobias

Albert/Alberthe1 skriver:

Godaften de damer!

Jeg er rigtig slemt ramt af vand i kroppen, men lige nu hæver mine fødder helt vildt op, så meget at huden mellem mine tæer sprækker! Det gør vanvittig ondt og kan mærke at huden er ved at give sig over min vrist! Av Av!

Jeg har hele dagen haft plukveer og nogen af dem har virkelig gjort ondt! + jeg har haft det som om jeg skulle have min menstration hele dagen, sådan rigitge menstrationsmerter!

Her til aften er jeg begyndt at have rigtig meget uro i hele kroppen og lille pigen inde i maven masser rundt og gør det ikke nemmere at holde det hele ud!!

Hvad skal jeg gøre??

Knus Camilla

Ville helt klart ringe til FG... 

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

Albert/Alberthe1 skriver:

Godaften de damer!

Hvad skal jeg gøre??

Knus Camilla

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte fødegangen a.s.a.p. !

Mens.smerterne kan enten være plukveer eller rigtige veer. Pludselig vand i kroppen på den måde kan være tegn på begyndende svangerskabsforgiftning.

Kontakt hellere fødegangen en for meget end en gang for lidt.

Ser frem til en positiv update, hvor alt bare er i skønneste orden - 'er i hvert fald for dig..

Anmeld

28. marts 2011

Albert/Alberthe1

Har lige snakket med FG og JM sagde at jeg skulle tage 2 pernodiler og lige mig i seng igen... plukveer og mens lignede smerter er normalt... føler bare ikke det er normalt, men det sagde hun altså!!

Men tak for hjælpen!!

Vil prøve at sove,  for en bedre dag imorgen!!

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

- sov godt ...

Anmeld

28. marts 2011

kiwifrugten

Jeg har det på præcis samme måde som dig. Jeg ringede til fødagangen 3 gange hvor jeg har været oppe alle tre gange.

Jeg skal til en ekstra scanning i dag for at de kan scanne hvordan lillepigen ligger. Jeg har så meget vand i kroppen de ikke kan se hvordan hun ligger.

Men det du skal gøre er SLAP AF så meget du kan og lig noget under dine ben/fødder så du ligger med benene oppe i hjerte højde, det kan være svært at sove sådan men tro mig DET HJÆLPER.

Når mine ben har været oppe og jeg har slappet af så har det hjulpet.

Men ring til fødegangen da du skal testes for svangerskab og leverbetændelse :-D

Pøj pøj med det, ved hvor ondt og ulideligt det er

God bedring

Anmeld

28. marts 2011

Albert/Alberthe1

kiwifrugten skriver:

Jeg har det på præcis samme måde som dig. Jeg ringede til fødagangen 3 gange hvor jeg har været oppe alle tre gange.

Jeg skal til en ekstra scanning i dag for at de kan scanne hvordan lillepigen ligger. Jeg har så meget vand i kroppen de ikke kan se hvordan hun ligger.

Men det du skal gøre er SLAP AF så meget du kan og lig noget under dine ben/fødder så du ligger med benene oppe i hjerte højde, det kan være svært at sove sådan men tro mig DET HJÆLPER.

Når mine ben har været oppe og jeg har slappet af så har det hjulpet.

Men ring til fødegangen da du skal testes for svangerskab og leverbetændelse :-D

Pøj pøj med det, ved hvor ondt og ulideligt det er

God bedring

ringede til FG, men fik beskeden om at det var normalt... Er i forvejen i kontrol for svangerskabsforgiftning! Mit levertal var jeg inde og få taget i sidste uge og det ser fint ud!! Skal til lægen imorgen ang. vand i kroppen, så må vi se hvad han siger!!

Men mange tak for rådet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.