Så fik jeg overstået ægudtagning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Wimmie

Så kom jeg endelig derind og fik taget æg ud - der var 12 rigtig fine æg - hvilket de var meget positive over da mine æg var blevet sultet for hormoner i 6 dage

Det var ikke så slemt igen men heller ikke videre behageligt... jeg er bestemt ikke pivet og jeg har en ret høj smertetærskel, men skal vi igennem det igen tror jeg gerne jeg vil have et ekstra skud morfin - jeg fik godt nok et par gevaldige jag til sidst

Så til jer der skal ind, så tag endelig imod lidt ekstra selvom I normalt ikke er sarte. Er lidt øm her til aften men ellers ok.

Husbonden måtte dog aflevere 2 sædprøver da der i den første var alt alt for lidt svømmere... Men vi håber på at de finder nogen alligevel

Så nu skal vi bare krydse fingre og vente på beskeden tirsdag morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Rockertand

Wimmie skriver:

Så kom jeg endelig derind og fik taget æg ud - der var 12 rigtig fine æg - hvilket de var meget positive over da mine æg var blevet sultet for hormoner i 6 dage

Det var ikke så slemt igen men heller ikke videre behageligt... jeg er bestemt ikke pivet og jeg har en ret høj smertetærskel, men skal vi igennem det igen tror jeg gerne jeg vil have et ekstra skud morfin - jeg fik godt nok et par gevaldige jag til sidst

Så til jer der skal ind, så tag endelig imod lidt ekstra selvom I normalt ikke er sarte. Er lidt øm her til aften men ellers ok.

Husbonden måtte dog aflevere 2 sædprøver da der i den første var alt alt for lidt svømmere... Men vi håber på at de finder nogen alligevel

Krydser fingre for jer

Anmeld

27. marts 2011

Wimmie

Tak

Anmeld

27. marts 2011

Lisbeth1985

Wimmie skriver:

Jeg krydser fingre for jer

Lisbeth

Anmeld

28. marts 2011

baby84

uha hvor spændende.. altid så dejligt når æu er overstået og super fedt med 12 fine æg

Glæder mig til at følge med og håber du får en bette bebs i maven hen over sommeren

Anmeld

28. marts 2011

Wimmie

Tak skal I have

Men hold da op hvor har jeg dog ondt i dag... Havde ikke regnet med at det ville være så slemt dagen efter da jeg egl. havde det fint nok i går aftes - i dag kan jeg ikke bevæge mig uden at det smerter i mave og underliv

Går ud fra at det dog er helt normalt

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth1985

Wimmie skriver:

Tak skal I have

Men hold da op hvor har jeg dog ondt i dag... Havde ikke regnet med at det ville være så slemt dagen efter da jeg egl. havde det fint nok i går aftes - i dag kan jeg ikke bevæge mig uden at det smerter i mave og underliv

Går ud fra at det dog er helt normalt

Det er helt normalt Hos mig blev det bedre efter nogle dage..

Anmeld

28. marts 2011

Kruse90

hvor er det dejligt.
Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

28. marts 2011

ønskebørn74

Wimmie skriver:

Ej hvor er det bare et super resultat!!! Glæder mig til at høre hvor mange æg der er til oplægning og frys!!!!

Held og lykke..

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.