Baby jogger city mini, Super lækker baby jogger city mini i rød og grå, sælges da jeg har forelsket mig i en anden. Den er købt i juli 2010.
Klapvognen har drejehjul foran som kan låses fast.
Vognen kan ligges helt ned i ryggen og der kan sættes en lift ind i den. Der er god udluftning i den i form af net som er rigtigt dejligt i sommeren.
Kalachen kan indstilles i forskellige positioner og er rigtigt god til at afskærme for solen. Der er desværre en lille revne i siden i det ene vindue i kalechen, hvor noget har hængt fast, men det har ingenbetydning da der er en klap over der kan lukkes hvis det skulle regne og man ikke har regnslaget med.
Vognen fylder et absolut minimum sammenfoldet og har et "quick-fold" system, der gør at man bare hiver i en strop og så folder vognen sig sammen. Desuden kan alle hjulene tages af.
Vognen har en stor varekurv og 5-punktssele og vejer kun 7,5kg.
Der medfølger regnslag (349kr), myggenet (349kr) og bakkebord (249kr). I alt har jeg givet 3346kr fra ny og jeg vil gerne have ca. 2000 for den, da den udover den lille revne ikke fejler noget og ikke engang er et år gammel endnu.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld