Baby jogger city mini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.491 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

MissTooze

Baby jogger city mini, Super lækker baby jogger city mini i rød og grå, sælges da jeg har forelsket mig i en anden. Den er købt i juli 2010.
Klapvognen har drejehjul foran som kan låses fast.
Vognen kan ligges helt ned i ryggen og der kan sættes en lift ind i den. Der er god udluftning i den i form af net som er rigtigt dejligt i sommeren.
Kalachen kan indstilles i forskellige positioner og er rigtigt god til at afskærme for solen. Der er desværre en lille revne i siden i det ene vindue i kalechen, hvor noget har hængt fast, men det har ingenbetydning da der er en klap over der kan lukkes hvis det skulle regne og man ikke har regnslaget med.
Vognen fylder et absolut minimum sammenfoldet og har et "quick-fold" system, der gør at man bare hiver i en strop og så folder vognen sig sammen. Desuden kan alle hjulene tages af.
Vognen har en stor varekurv og 5-punktssele og vejer kun 7,5kg.

Der medfølger regnslag (349kr), myggenet (349kr) og bakkebord (249kr). I alt har jeg givet 3346kr fra ny og jeg vil gerne have ca. 2000 for den, da den udover den lille revne ikke fejler noget og ikke engang er et år gammel endnu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

merle2010

hvis man kan sende den, så vil jeg gerne byde 1000 kr... vi bor helt på falster, så der er ret langt.. men det var lige sådan en lækker klapvogn jeg havde drømt om..

Anmeld

27. marts 2011

MissTooze

Hej

1000kr er alt for lidt for den desværre. Selve tilbehøret koster bare i sig selv 1000kr. Vil gerne have ca.2000 for den da den ikke engang er et år gammel endnu. Tror ikke den vil kunne sendes, ellers så kommer det ihvertfald til at være ret dyrt tror jeg

Anmeld

27. marts 2011

merle2010

MissTooze skriver:

Hej

1000kr er alt for lidt for den desværre. Selve tilbehøret koster bare i sig selv 1000kr. Vil gerne have ca.2000 for den da den ikke engang er et år gammel endnu. Tror ikke den vil kunne sendes, ellers så kommer det ihvertfald til at være ret dyrt tror jeg

nåhr det var ærgeligt.. men den står altså til 2500 på udsalg.. så er det meget at give 2000 for en brugt der endda er gået i stykker

Anmeld

27. marts 2011

MissTooze

Men når man køber vognen får man ikke alt tilbehøret med som jo som sagt koster 1000 kr bare i sig selv, så hvis man skulle købe den fra ny med alt det til vil den jo koste 3500 Ved godt den er gået i stykker, men som sagt er det kun udseendt det har betydning for og det er det eneste der er galt med den alt andet er helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.