Grå/sølv pastafarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.049 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

ZamanogDania

Jeg skal lave en kage til min nevø. Han arbejder hos sin far, som er mekaniker. Derfor vil jeg lave en kage med værktøj osv.

Mit spørgsmål er så HVOR kan jeg købe grå eller sølv farve til værktøjet? Jeg ledt og ledt Håber I skønne kagekoner kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Caroline86

27. marts 2011

mariamiss6

Jeg skal lave en kage til min nevø. Han arbejder hos sin far, som er mekaniker. Derfor vil jeg lave en kage med værktøj osv.

Mit spørgsmål er så HVOR kan jeg købe grå eller sølv farve til værktøjet? Jeg ledt og ledt Håber I skønne kagekoner kan hjælpe mig?

Altså grå er jo nemt nok, du bruger bare den sorte pastafarve, og putter kun lidt farve i, så bliver den jo grå....

Men skal den være sølv, så skal du ud i enten flydende eller pulver farver... De er flydende dem Caroline har linket til, og de skal derfor males på, når du er færdig med at modellere  

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

mariamiss6 skriver:

Altså grå er jo nemt nok, du bruger bare den sorte pastafarve, og putter kun lidt farve i, så bliver den jo grå....

Men skal den være sølv, så skal du ud i enten flydende eller pulver farver... De er flydende dem Caroline har linket til, og de skal derfor males på, når du er færdig med at modellere  

nåårh okey

skal jeg så bare lave værktøjet med hvid fondant også male det med det flydende?

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Caroline86 skriver:

her smukke

alttilkager.dk

tak søde

Anmeld

27. marts 2011

mariamiss6

ZamanogDania skriver:

nåårh okey

skal jeg så bare lave værktøjet med hvid fondant også male det med det flydende?

Det er lige nøjagtig det du skal

MEn man får jo ikke en flydende grå farve tror jeg, det er en sølv, som selvfølgelig skinner

Så du skal lige beslutte om værktøjet skal være gråt, eller skinnende sølv  

Hvis det bare skal være gråt, ville jeg ikke investere i sølvfarven, men bare bruge sort pastafarve lidt sparsomt

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

mariamiss6 skriver:

Det er lige nøjagtig det du skal

MEn man får jo ikke en flydende grå farve tror jeg, det er en sølv, som selvfølgelig skinner

Så du skal lige beslutte om værktøjet skal være gråt, eller skinnende sølv  

Hvis det bare skal være gråt, ville jeg ikke investere i sølvfarven, men bare bruge sort pastafarve lidt sparsomt

Hvad skal jeg så bruge hvis det er til værktøj? flydende eller bare grå?

Anmeld

27. marts 2011

mariamiss6

Hvad skal jeg så bruge hvis det er til værktøj? flydende eller bare grå?

Jamen det bestemmer du jo selv.... 

Hvis de skal være sølv farvede, som rigtigt sølv, så skal du jo købe den flydende sølvfarve... 

Men hvis du bare vil have dem almindelig grå, som værktøj jo nærmere er (mørkegrå måske),  så skal du da bare nøjes med at bruge en lille smule af den sorte pastafarve og blande i MMF'en (eller fondanten eller hvad du bruger)

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

mariamiss6 skriver:

Jamen det bestemmer du jo selv.... 

Hvis de skal være sølv farvede, som rigtigt sølv, så skal du jo købe den flydende sølvfarve... 

Men hvis du bare vil have dem almindelig grå, som værktøj jo nærmere er (mørkegrå måske),  så skal du da bare nøjes med at bruge en lille smule af den sorte pastafarve og blande i MMF'en (eller fondanten eller hvad du bruger)

Måske skulle jeg prøve det med det sort, for det har jeg allerede der hjemme. hvis det ikke går så køber jeg det flydende

tak søde

Anmeld

28. marts 2011

mariamiss6

ZamanogDania skriver:

Måske skulle jeg prøve det med det sort, for det har jeg allerede der hjemme. hvis det ikke går så køber jeg det flydende

tak søde

Velbekomme da Og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.