Hjælp til Spejlrefleks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Manakauapo

Sidder og tjekker de forskellige spejlrefleks kameraer nu, og har fundet et, jeg rigtig god kan lide. Men er det godt eller? (tænk på at jeg er fuldkommen amatør ) Eller hvad vil du anbefale?

Det der har fanget min interesse er et Sony DSLR A390L 18-55mm Kit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Dinna88

Tine! Jeg har kun én ting at sige:

Nikon  Niiiiiiiiiiiiiiikooooooooooooooon.

Anmeld

27. marts 2011

Betteisen

Sværger til Canon her

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Dinna88 skriver:

Tine! Jeg har kun én ting at sige:

Nikon  Niiiiiiiiiiiiiiikooooooooooooooon.

siger manden herhjemme også...!

Anmeld

27. marts 2011

Dinna88

K&S skriver:

siger manden herhjemme også...!

Tip top!
Det er jo rigtig meget en smagssag - jeg må desværre sige, at jeg aldrig kommer til at bruge Canon. Det er SLET ikke mig. Det er fine kameraer, men de lever bare slet ikke op til Nikon. Men Sony er også et fint mærke

Anmeld

27. marts 2011

mcfatty

Valkyrien skriver:

Sidder og tjekker de forskellige spejlrefleks kameraer nu, og har fundet et, jeg rigtig god kan lide. Men er det godt eller? (tænk på at jeg er fuldkommen amatør ) Eller hvad vil du anbefale?

Jeg har prøvet alle 3 kamera mærker, og det er meget en smagssag - selv er jeg Canon mand. Det er sådan set fuldstændigt lige meget hvilket mærke man vælger, det er jo fotografen bag kameraet det hele næsten drejer sig om.

Mit råd ville være, at du, inden du købte det, tog ud og prøvede det - evt. prøv de 3 forskellige mærker og se hvilket et der passer dig bedst. Det er næsten det bedste jeg kan sige til dig, og lad være med at blive belært med alt muligt om hvor mange megapixel, og hvilken opløsning - dette er altså KUN et salgsargument for at sælge dig noget udstyr. De kører meget på at sælge kameraet på hvor mange megapixel kameraet har.

Anmeld

27. marts 2011

karina1980

Valkyrien skriver:

jeg har 290én og er vældig tilfreds, jeg havde både sony,cannon og nikon i hånden og faldt for sony.

det kunne de ting jeg ville og havde super lette menuer, men ud og kig, hold dem,prøv dem

de er meget forskellige(og ens)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.