Græder af glæde hele tiden... lidt pinligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Rebecca55

Nu forstår jeg hvad kvinder mener, når de siger de hele tiden græder under og efter graviditet. Jeg er virkelig blevet en tude marie, men på den gode måde. Når jeg ser noget i fjernsynet med børn eller bare på gaden, kan jeg begynde at græde( nogen gange græde så jeg hulker) af glæde, fordi jeg tænker det snart er mig der skal være mor. Det er på den ene side en fantastisk følelse, men det er også ved at være lidt pinligt. Min kæreste griner hele tiden af det, men det gør jeg nu også selv. Det er bare en sådan ubeskrivelig følelse af glæde jeg har inden i, at det ikke kan være der og så kommer det ud i gråd. Hi hi

Men går ikke ud fra jeg er den eneste der har det sådan...

Ville ikke noget bestemt med denne tråd, havde bare brug for lige at skrive om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Mi

LoL, ja man bliver altså bare let så følsom

Jeg kan godt huske det. Jeg sad og græd af reklamerne for bleer, for der var sådan nogle søde babyer med

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. marts 2011

Rebecca55

MarianneSonne skriver:

LoL, ja man bliver altså bare let så følsom

Jeg kan godt huske det. Jeg sad og græd af reklamerne for bleer, for der var sådan nogle søde babyer med

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ja du ville grine hvis du så mig nu, for bare tanken om en babyreklame giver lidt blanke øjne... Hi hi

Men elsker nu den rus af glæder der strømmer gennem kroppen.

Anmeld

27. marts 2011

Mi

Ja, det er jo en fantastisk følelse, at kunne glæde sig over lidt.

"Når man kan glæde siger over lidt, så har man meget at glæde sig over"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.