Testen viser positiv og har fået min mens en uge for tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Dontkno

Ej hvor er det frusterende! ..

Er jeg så ikke gravid? har taget 3 tester hvor de var positive og må ærligt indrømme jeg har følt mig gravid, med opkastninger, humørsvingninger og appetit osv. Også har jeg pludselig fået min mens. 1 uge for tidligt?, og mine blødninger var lidt kraftige plus med store smerter? ..

Og det som gøre det mere forvirrende er at min mens. kom 1 uge for tidligt?, ..

Nogen der har prøvet nogen lignende?, 

Har haft snakket med lægen, men hun sagde at jeg ikke skulle bekymre mig?, og hvis smerterne blev værre skulle jeg ringe tilbage? ..

Ih altså, kan ikke finde rundt i hvad jeg er !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Carina1977

Det kunne måske godt være en biokemisk. Mener at have hørt, at så får man nogen gange sin mens tidligere end normalt.

Det er en god ide at vente med at teste til tidligst, den dag man skulle have menstruation. Så slipper man jo også for den der skuffelse. Det må jo være enormt frustrerende at teste positivt, for så derefter at få sin mens......kunne godt forestille mig, at det ikke var en rar følelse

Jeg håber for dig, at den snart er der. Hvor længe har i forsøgt?

Anmeld

27. marts 2011

MissGeoh

Min veninde testede også positiv, og det var en graviditet udenfor livmoderen.. 

Lægen blev ved med at sige der intet var og hun gik med det længe, og røg så på sygehuset og blev opereret og fik af vide at det var tæt på.

Anmeld

27. marts 2011

Kløver

Dontkno skriver:

Ej hvor er det frusterende! ..

Er jeg så ikke gravid? har taget 3 tester hvor de var positive og må ærligt indrømme jeg har følt mig gravid, med opkastninger, humørsvingninger og appetit osv. Også har jeg pludselig fået min mens. 1 uge for tidligt?, og mine blødninger var lidt kraftige plus med store smerter? ..

Og det som gøre det mere forvirrende er at min mens. kom 1 uge for tidligt?, ..

Nogen der har prøvet nogen lignende?, 

Har haft snakket med lægen, men hun sagde at jeg ikke skulle bekymre mig?, og hvis smerterne blev værre skulle jeg ringe tilbage? ..

Ih altså, kan ikke finde rundt i hvad jeg er !

Det er svært at sige, men det kan jo både være at du aborterer, men også at du bare får din mens på trods af graviditet, nogle får jo mens første gang, selvom de er gravide. Der er nok ikke andet at gøre end at se tiden an

Anmeld

27. marts 2011

Dontkno

Hvad vil det sige, at det kunne være noget biokemisk?

Jeg spekulerede også på om jeg allerede aborteret? ..

jeg havde nemlig også hørt om mange gravide havde mens, den første måned man var blevet gravid?

Men det der virkelig undre mig, er jeg har fået min mens. en uge for tidligt? .. Det er virkelig mærkeligt, har aldrig prøvet det før.

Har prøvet det omvendte at det kom par dage for sent men ikke en uge for tidligt? ..

Hvis jeg nu har aborteret?, skal jeg så ikke alligevel ikke blive undersøgt, er det ikke farligt at man allerede har aborteret? og ikke gøre noget ved det? 

Og hvis det er udenfor min livmoder, hvad gøre man så?, så skal man alligevel opereres for det tænker jeg?

Anmeld

28. marts 2011

smlmea

Der er noget der ikke stemmer,med mindre du er  min. 8 uger henne??

Hvis din mens er 1 uge for tidligt,kan du umuligt have testede positiv,da æget først sætter sig fast 1 uge før forventede mens,som er det tidspunkt du er på nu..

En biokemisk grviditet,betyder at et befrugtede æg,ikke har kunne sætte sig fast i livmoderen,og dermed bliver afstødt som en almindelig mens.

Faktisk er man biokemisk gravid end til man er i uge 6+0,først der efter er man rigtig gravid,og kan have en SA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.