Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: sælger denne flotte tvbord. Den er købt i Jysk for ca. et år siden. Nypris: 1500 kr.Kom med et byd. Ved ikke rigtig hvad jeg vil have for den.Den befinder sig i Ringsted Vestsjælland, men kan godt leveres mod betaling
sælger denne flotte tvbord. Den er købt i Jysk for ca. et år siden. Nypris: 1500 kr.Kom med et byd. Ved ikke rigtig hvad jeg vil have for den.Den befinder sig i Ringsted Vestsjælland, men kan godt leveres mod betaling
billede ?
Lou87 skriver: billede ?
ZamanogDania skriver: Hahahah ja var lige for hurtig
Hahahah ja var lige for hurtig
hehe sådan kan det gå hva er målene ? og hva er ca mindstepris ?
Lou87 skriver: hehe sådan kan det gå hva er målene ? og hva er ca mindstepris ?
ZamanogDania skriver: det ved jeg faktisk ikke. du må gerne byde. Jeg ved ikke hvad er retfærdig at tage for noget der er et år gammelStørrelse samlet: Bredde: 180 cm, Højde: 37 cm, Dybde: 45 cmMateriale: MDF, MelaminBehandling: LakeretFarve: Hvid højglans
det ved jeg faktisk ikke. du må gerne byde. Jeg ved ikke hvad er retfærdig at tage for noget der er et år gammelStørrelse samlet: Bredde: 180 cm, Højde: 37 cm, Dybde: 45 cmMateriale: MDF, MelaminBehandling: LakeretFarve: Hvid højglans
Bliver desværre for langt
Lou87 skriver: Bliver desværre for langt
Øv hvorfor bor du så langt væk, det var da liiiige tvbordet jeg mangler
LenaJohansen skriver: Øv hvorfor bor du så langt væk, det var da liiiige tvbordet jeg mangler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128