Hey !
Håber der er nogen der kan hjælpe
Vil lige sige at det kan godt være jeg ikke lige svarer tilbage på evt. indlæg, men det er altså fordi lillepigen skriger...
Lidt viden om os: Karla blev født for 4 uger siden. Hun var meget tilforladelig i den første uges tid, men så startede skrigeturene. Hun har skreget meget om aftenen og for at afhjælpe dette, har vi haft hende til zoneterapi i torsdags og skal igen 3 gange i den kommende uge. Hun tager forøvrigt fint på - endda lidt mere end nødvendigt.
Nå nu til spørgsmålet: Hun spiser pt. hver 2-3 time i ca. 20 min. - hun virker ikke sulten bagefter, men har svært ved at falde til ro -og jeg er rimelig sikker på at det er maven det er galt med. Grunden til at jeg er begyndt at malke er egentlig at hendes far skulle kunne tage hende en nat, så jeg kunne få sovet.
Og nu til det med udmalkningen: Når jeg pumper, så pumper jeg umiddelbart lige efter hun har spist, men ved det andet bryst - men kan kun få 40 ml ud....og det er virkelig præcis 40 ml hver gang. Så er det jeg tænker at hvis man skal gå efter at de ved hvert måltid skal spise 1/6 af deres vægt, skal hun ca. spise omkring 90 ml. hver gang - men hvis hun kan få ligeså meget ud som mig får hun jo kun 40 ml, hvilket jo er for lidt - kan det være derfor hun er svær at få til at falde til ro og at hun skriger ?!?!
Håber nogen gider skrive 
Kærlig hilsen Mette - 1. gangs mor - puha det er hådt....
Anmeld