Åhh... Piv piv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

KarinaIda

Hej tøser og drenge..

Vil ikke rigtig lige noget med dette indlæg, så ignorer det bare allerede nu, hvis I ikke gider læse om det.. Heh...

Men åhh, hvor er jeg bare ked af det, min norske skovkat på 1½ år ca er bare forsvundet efter min anden kat skræmte livet af den i en af deres vilde slåskampe Denne kamp tog de for 3 dage siden, og ja siden har vi bare ikke set synet af hende  Hun er simpelthen jordens dejligste kat, og håber bare ikke der er sket et eller andet med hende, men frygter det sådan....

Så er der noget fra Ørbæk herinde, som evt ser hende eller noget, må I gerne sende mig en pb.....!!

Vedhæfter lige et billede af hende..

Knus en trist katteejer....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Håber for dig at hun kommer hjem igen

Anmeld

27. marts 2011

KarinaIda

Jeanne skriver:

Håber for dig at hun kommer hjem igen

Var ude og gå en tur med familien og vores hund, både for naturens skyld og for og lede efter den... Og ja, langt fra vores hjem, da vi var på vej hjem, kunne jeg høre en piven, og kunne bare kende det piv, og sørme så - der var den Så nu den hjemme igen, men ikke tilfreds med og være spærret inde bag en låst kattelem!

Anmeld

27. marts 2011

kiwifrugten

Åh hvor dejligt at den er hjemme i god behold igen :-D men ja den må lige være inde lidt og så acceptere den anden hehe

Anmeld

27. marts 2011

Mormilla

Hold op hvor hun ligner min kat  

Men tror ikke at du skal være så bange, katte løber nogen gange væk i nogen dage. Min kan kan godt smutte i en uge eller to.

Håber at hun snart kommer hjem igen

Anmeld

27. marts 2011

B&J

sikke en dejlig kat, håber virkelig du snart får hende tilbage

Anmeld

27. marts 2011

DLM

skøn kat, håber hun kommer hjem igen i god behold

Anmeld

27. marts 2011

KarinaIda

kiwifrugten skriver:

Åh hvor dejligt at den er hjemme i god behold igen :-D men ja den må lige være inde lidt og så acceptere den anden hehe

Ja det super dejligt... Hader så meget når de bare forsvinder i flere dage dyrene!!! Den var også bare monster sulten da den kom ind...

Anmeld

27. marts 2011

KarinaIda

DLM skriver:

skøn kat, håber hun kommer hjem igen i god behold

Hun er hjemme igen, efter jeg var ude og lede for anden gang idag Men meget sulten var hun.. heh

Anmeld

27. marts 2011

KarinaIda

B&J skriver:

sikke en dejlig kat, håber virkelig du snart får hende tilbage

hun er heldigvis tilbage igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.