Str. på IdaT tøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Pia.

Stort eller småt i størrelsen - er faldet for den røde med flodhesten til mindste manden ... Men er nu i tvivl om de er store eller små i størrelserne i deres alm. bluser...
han bruger normalt 98 - hvad størrelse vil I der har IdaT til jeres børn råde mig til ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Honningblomst

Småt, synes jeg...ville vælge 110 til mads...der charmer piger...hold kæft han er skøn...

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Småt, synes jeg...ville vælge 110 til mads...der charmer piger...hold kæft han er skøn...

He he - ja han charmer pigerne og Eva, som han snakker rigtig meget om - mine tre børn har tabt sit hjerte til dig Eva, det er helt sikkert...

Så snupper jeg den i 110 - tak for hjælpen smukke...

Knus fra Pia - som bare ikke kan sove efter at have sovet hele dagen næsten...

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

He he - ja han charmer pigerne og Eva, som han snakker rigtig meget om - mine tre børn har tabt sit hjerte til dig Eva, det er helt sikkert...

Så snupper jeg den i 110 - tak for hjælpen smukke...

Knus fra Pia - som bare ikke kan sove efter at have sovet hele dagen næsten...

Mit er nu også forevigt tabt til de tre skønne mennesker du har lavet...

Stort kram...

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Vil også sige småt

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

fam.4xc skriver:

Vil også sige småt

Tak for hjælpen så hopper jeg en størrelse eller to op 60.png....

Knus Pia.

Anmeld

18. oktober 2008

Christinahr

Det lidt spøjst... op til str 74 synes jeg det var stort, men hopper med på vognen at det er småt i det - det sidste jeg købte passede næsten for godt

Anmeld

18. oktober 2008

Pia.

Christinahr skriver:

Det lidt spøjst... op til str 74 synes jeg det var stort, men hopper med på vognen at det er småt i det - det sidste jeg købte passede næsten for godt

Ja det er lidt sjovt med de tøj størrelser, og lidt irriterende når man handler over nettet, der er ikke noget være end at få noget hjem som ikke passer - og det sker jo desværre med alle de forskellige tøjmærker som svinger sådan i størrelsen...

Knus Pia & sov godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.