cykle uden støttehjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

nvm

må lige fortælle hvor stolt jeg er af min datter på 4 år.

Hun kan nu cykle på cykel uden støttehjul, takket være min søster

hun er kun blevet øvet i det 1 gang og på under 10 min,kan pigen selv cykle, jeg er en rigtig stolt mor, troede det skulle ende i hidsighed fra min datters side af, men nej hun er også bare stolt WIIIIIII... så nu skal der bare øves mere, så hun kan cykle ved siden af barnevognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

tumle81

Hvor er det godt gået...

Vi var ude på aftentur på forleden dag og min dreng på 3½ år cykler også uden støttehjul nu... De har nu aldrig været på, da han har haft løbecykel... Den har simpelthen givet ham så god balance at det aldrig har været nødvendigt med støttehjul

Knus Kathrina

Anmeld

27. marts 2011

nvm

tumle81 skriver:

Hvor er det godt gået...

Vi var ude på aftentur på forleden dag og min dreng på 3½ år cykler også uden støttehjul nu... De har nu aldrig været på, da han har haft løbecykel... Den har simpelthen givet ham så god balance at det aldrig har været nødvendigt med støttehjul

Knus Kathrina

taaak og i lige måde

ja er faktisk rigtig gode de løbecykler, min datter har aldrig haft en, men lånt af hendes kusine, og til min anden pige der blir da købt en løbe cykel, det hjælper dem jo enormt meget

Anmeld

27. marts 2011

JulieE

Hvor er hun sej!!-Kan godt forstå du er stolt!!

Min datter på 4 år lærte det også her i formiddag og nøj, hvor var hun stolt af sig selv og mor opg far var også stolte   Perfekt tidspunkt nu hvor foråret og sommren står for døren

Anmeld

27. marts 2011

JulieE

tumle81 skriver:

Hvor er det godt gået...

Knus Kathrina

Hvor er han sej, Kathrina!!! 3½ år er altså tidligt at mestre det!!!

Anmeld

27. marts 2011

nvm

JulieE skriver:

Hvor er hun sej!!-Kan godt forstå du er stolt!!

Min datter på 4 år lærte det også her i formiddag og nøj, hvor var hun stolt af sig selv og mor opg far var også stolte   Perfekt tidspunkt nu hvor foråret og sommren står for døren

ja hun er rigtig sej, og det din også

ja vejert er perfekt til det, og hun skulle lære det inden jeg starter på job igen, så hun kan cykle ved siden af mor og lillesøster

Anmeld

27. marts 2011

JulieE

nvm skriver:

ja hun er rigtig sej, og det din også

ja vejert er perfekt til det, og hun skulle lære det inden jeg starter på job igen, så hun kan cykle ved siden af mor og lillesøster

Tak Ja, det er godt timet, inden du skal starte igen!!!

Anmeld

27. marts 2011

Henriette1973

Hej

Ja man bliver bare så glad når de små kan nye tricks. Tillykke til hende

Hilsen

Henriette

Anmeld

27. marts 2011

nvm

Henriette1973 skriver:

Hej

Ja man bliver bare så glad når de små kan nye tricks. Tillykke til hende

Hilsen

Henriette

ja man gør, især fordi jeg troede hun ville være 100år om at lære det

tak tak

Anmeld

31. marts 2011

tumle81

JulieE skriver:

Hvor er han sej, Kathrina!!! 3½ år er altså tidligt at mestre det!!!

Tak for det søde..

Han var også mega stolt af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.