Forkæle kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg vil gerne forkæle min kæreste..

Synes bare det er så svært, fordi han jo er en dreng..

Han elsker øl, mad.... Elsker at slappe af..

Havde tænkt på at købe noget special øl..Det elsker han at prøve... Men hvad mere kan man lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Kay

Saphiira skriver:

Jeg vil gerne forkæle min kæreste..

Synes bare det er så svært, fordi han jo er en dreng..

Han elsker øl, mad.... Elsker at slappe af..

Havde tænkt på at købe noget special øl..Det elsker han at prøve... Men hvad mere kan man lave?

nu ved jeg ik hvad din kæreste ellers er til... sidst jeg rigtig skulle forkæle min kæreste lavede jeg en lille kurv til ham... men special øl, noget god dyr kaffe fra en rigtig kaffe forrretning, god håndlavet chokolade, saltmandler (er godt at spise til øl) og så noget massage olie... og så skulle vi bare hygge...

køb ind til en irish coffe i den dyre ende hvis han er til det... den smager så meget anderledes hvis man køber rigtig candis i stedet for pudder sukker, dyr kaffe, en god wisky, og øko fløde... mums hvis man er til sådan noget...

Anmeld

27. marts 2011

Fines mor

Når han elsker at slappe af, så vil en tur i Hamam da være sagen. Det kan fås i Kolding :-)

Anmeld

27. marts 2011

Tullemoar

Kay skriver:

nu ved jeg ik hvad din kæreste ellers er til... sidst jeg rigtig skulle forkæle min kæreste lavede jeg en lille kurv til ham... men special øl, noget god dyr kaffe fra en rigtig kaffe forrretning, god håndlavet chokolade, saltmandler (er godt at spise til øl) og så noget massage olie... og så skulle vi bare hygge...

køb ind til en irish coffe i den dyre ende hvis han er til det... den smager så meget anderledes hvis man køber rigtig candis i stedet for pudder sukker, dyr kaffe, en god wisky, og øko fløde... mums hvis man er til sådan noget...

Det var en super ide.. Det er lige det, han er til faktisk

Anmeld

27. marts 2011

Tullemoar

Fines mor skriver:

Når han elsker at slappe af, så vil en tur i Hamam da være sagen. Det kan fås i Kolding :-)

Hamam hvad er det?

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Saphiira skriver:

Det var en super ide.. Det er lige det, han er til faktisk

så tror jeg han bliver glad... det blev min i alt fald

Anmeld

27. marts 2011

Tullemoar

Kay skriver:

så tror jeg han bliver glad... det blev min i alt fald

hehe Håber bare jeg kan lokke en veninde med, fordi sådan noget med kaffe fx. siger mig nada.....

kender du nogle gode specialøl?

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Saphiira skriver:

hehe Håber bare jeg kan lokke en veninde med, fordi sådan noget med kaffe fx. siger mig nada.....

kender du nogle gode specialøl?

intet... og heller intet om kaffe...

men hvis du går ned i en kaffe forretning, og fortæller hvilket mærke han plejer at bruge... så plejer det at være rigtige søde til at hjælpe... det samme med øl...

jeg ved at min kæreste ikke kan li hvis den er for bitter...

sidst jeg købte det fik jeg en han blev rigtig glad for... 60 kr. for 500 g.  men så drak han også kun en enkelt kop af den en gang i mellem og sidder stille og roligt og nydder den

Anmeld

27. marts 2011

kamtok

Saphiira skriver:

Hamam hvad er det?

Tyrkisk bad - hvor man bliver skrubbet med hamphandske og får massage..  Fantastisk lækkert!

Anmeld

27. marts 2011

Tullemoar

Kay skriver:

intet... og heller intet om kaffe...

men hvis du går ned i en kaffe forretning, og fortæller hvilket mærke han plejer at bruge... så plejer det at være rigtige søde til at hjælpe... det samme med øl...

jeg ved at min kæreste ikke kan li hvis den er for bitter...

sidst jeg købte det fik jeg en han blev rigtig glad for... 60 kr. for 500 g.  men så drak han også kun en enkelt kop af den en gang i mellem og sidder stille og roligt og nydder den

Hehe ... Ja, må prøve mig frem.. Ved han er til mørk øl...

Kaffe der vil han prøve det hele faktisk.. Han har en del stående faktisk med vanilie og det hele... Det dufter bare godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.