Hvilken autostol UDEN isofix er bedst???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

ØV, I ikke har isofix, det er sku lækkert nemt !!!

Vi vil nemlig købe denne her

http://www.babyparadies-shop.de/store/product_info.php?info=p8968_Britax-R--mer-Safefix-Plus-Trendline-Jet.html

Ja det er lidt øv i forhold til autostol.... meeeeeeeen til gengæld har vi en STOR bil med et kæmpe bagagerum og plads til 7 personer... man kan ikke få det hele... heheh!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Olivers-Moar

jeg har denne og elsker den min søn er mege lang af sin alder så dem med 5 punktseler blev meget hurtige for små

http://baby-vest.dk/autostole-60/op-til-18-kg-110/cybex-pallas-9-36-kg-2187.html

Anmeld

27. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

Ja det er lidt øv i forhold til autostol.... meeeeeeeen til gengæld har vi en STOR bil med et kæmpe bagagerum og plads til 7 personer... man kan ikke få det hele... heheh!!!

Næsten... Er jeres bil så gammel at den slet ikke har Isofix eller hvordan ???

Uha, Martin siger jeg på et tidspunkt må overgive mig til familiebilen (stationcar) men indtil videre nyder jeg vores golf 5

Anmeld

27. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Næsten... Er jeres bil så gammel at den slet ikke har Isofix eller hvordan ???

Uha, Martin siger jeg på et tidspunkt må overgive mig til familiebilen (stationcar) men indtil videre nyder jeg vores golf 5

Vores bil er fra 2002, og der er desværre ikke Isofix i! Vi har en Opel Zafira... som vi er MEGET glade for

Den er fandme smart, når man har sådan en lille prut, der kræver, at man slæber ufattelig store mængder udstyr med, når man er ude! Vi kan snildt have barnevogn, højstol og weekendseng med til hende... heheh!!!

Anmeld

27. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

Vores bil er fra 2002, og der er desværre ikke Isofix i! Vi har en Opel Zafira... som vi er MEGET glade for

Den er fandme smart, når man har sådan en lille prut, der kræver, at man slæber ufattelig store mængder udstyr med, når man er ude! Vi kan snildt have barnevogn, højstol og weekendseng med til hende... heheh!!!

Uh ha, har også en svaghed for tyske biler  Men Mandse savler mest over den nye passat... MEN har forbudt ham en ny bil indtil vi skal have nr 2, før har vi ikke behov.

Kan sagtens have barnevogn, stol og seng med til hende, men så er den lille bil også fuld haha

Men ja, ih guder hvor skal man da pludselig have meget med... Vi skal i Legoland på fredag, så der skal jo også pakkes bil igen igen igen.. pyyh!!!

Anmeld

29. marts 2011

LR85

KIDDY fra Bilka har vundet TÆNK's test de sidste to år.

De er UDEN isofix.

Vi har selv lige købt og er meget tilfreds

(plus den er mange gange billigere end de andre)

Anmeld

29. marts 2011

Kindfed

sarahb skriver:

Römer king, synes den er helt fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.