Vuggestue :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

MinWilliam

William har fået plads i VS her den 1 juni, så det er om 2 mdr

Hvad skal have med i Vuggestuen?

Hvad har jeres børn med?

Ved godt man kommer til et møde deroppe men rart nok lige at have lidt ide om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Sundahl88

den første vuggestue min datter gik i skulle de selv have bleer med, men ikke i den nye vuggestue hun er i nu. der har hun bare skiftetøj med og forskelligt overtøj og en sut. noget ligger der fast andet tager jeg med frem og tilbage fordi vi også bruger det herhjemme.

Anmeld

27. marts 2011

MinWilliam

Tak for dit svar..

Ja må jo se om vi selv skal have bleer med eller hvordan..

Anmeld

27. marts 2011

Snefnug1984

Hos os skal man have følgende med: Sutter (helst med navn på), tøj til at være ude i dvs. flyverdragt, rengtøj, gummistøvler, støvler, hue osv. i øjeblikket, tøj til at sove i, da vi ikke har soveposer til børnene, men tæppe og dyne + tøj til badeværelset, hvis de fx. bliver våde eller lign. dvs. undertøj, lidt strømper, et par bukser eller 2 samt bluser.

Det er meget individuelt fra vug. til vug. om man skal have bleer med, men jeg har ikke oplevet det endnu nogle af de steder jeg har været eller kender til.

Anmeld

27. marts 2011

MinWilliam

Tak for dit svar 

Anmeld

31. marts 2011

Maja88

hvor har i fået plads.. hvis det er i æblehaven skal du ikke selv medbringe bleer og der har de også soveposer

Anmeld

31. marts 2011

MinWilliam

Vi har fået plads i kærnen...

Anmeld

31. marts 2011

Maja88

Dorthemuzz skriver:

Vi har fået plads i kærnen...

så ved jeg det ikke, men kunne forestille mig de har krybber og soveposer

Anmeld

31. marts 2011

Dittemor26

Viktor skal have et sæt skiftetøj liggende, en sut eller to og overtøj og sko der passer til vejret. Derudover også futter (til indendørs) og bleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.