Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Med Michelle som Jordemoder....
Bare opfordring til dem der ikke nåede at se det dengang....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Med Michelle som Jordemoder.... Bare opfordring til dem der ikke nåede at se det dengang....
1000 tak
Nadia&Daniel skriver: 1000 tak
Var så lidt...
MoarJ skriver: Var så lidt...
Glemte at se den forleden.. Og vidste slet ikke at det blev genudsendt i dag.. Så skal der ses fødegang
Nadia&Daniel skriver: Glemte at se den forleden.. Og vidste slet ikke at det blev genudsendt i dag.. Så skal der ses fødegang
Vidste heller ikke det kom idag.. Så det sidste gang... Skal ikke se det igen - det kan jeg ikk holde til...
MoarJ skriver: Vidste heller ikke det kom idag.. Så det sidste gang... Skal ikke se det igen - det kan jeg ikk holde til...
Sidder også og tuder nu.. Savner at gå til JM..
Tak!!! Hold da op! Med den fødsel er jeg ekstra glad for mit ks ...
Tudede og var bange sammen med dem alle!
I er satme nogle seje kvinder er I!
Kirle skriver: Tak!!! Hold da op! Med den fødsel er jeg ekstra glad for mit ks ... Tudede og var bange sammen med dem alle! I er satme nogle seje kvinder er I!
Jeg var også skide bange da jeg skulle føde Julie... Pludselig stod der 4 JM'er, 2 børnelæger og 1 overlæge.... Gisp... Julie skulle ud NU og det skulle gå stærkt...
MoarJ skriver: Jeg var også skide bange da jeg skulle føde Julie... Pludselig stod der 4 JM'er, 2 børnelæger og 1 overlæge.... Gisp... Julie skulle ud NU og det skulle gå stærkt...
RESPEKT!
Seriøst - er så glad for mit ks! Det hele foregik under ordnede forhold og der var ro og ingen sure opstød! Fantastisk!
Kirle skriver: RESPEKT! Seriøst - er så glad for mit ks! Det hele foregik under ordnede forhold og der var ro og ingen sure opstød! Fantastisk!
Så håber bestemt at det bliver en bedre fødsel denne gang...
Dejligt at du er tilfreds med dit ks forløb...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128