Hun er så træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Sundahl88

Min datter er lidt over 2 år og hun virker til at være konstant træt!

Min datter kommer i seng ved 19 tiden om aftenen og vågner for tiden et par gange, men sover ellers til ca. 6-7 tiden om morgenen. men der går ikke lang tid så virker hun pylret og piller i alt og vil i seng! Når jeg henter hende fra vuggestuen om eftermiddagen er hun også rigtig træt og sur!

det kan virkelig godt være frustrerende!!

Hvad oplever i?

Tror i at hun går igennem en stor vokse periode og har brug for at sove meget? Det er virkelig trættende synes jeg!!

Hilsen en træt/frustreret mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

*Sofie*

Sover din datter til middag i vuggestuen?

Anmeld

27. marts 2011

Sundahl88

hun sover ca. en time inde med de andre lidt større børn. Bestemt ikke nok for herhjemme tager hun næsten det dobbelte!

Anmeld

27. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Sundahl88 skriver:

Min datter er lidt over 2 år og hun virker til at være konstant træt!

Min datter kommer i seng ved 19 tiden om aftenen og vågner for tiden et par gange, men sover ellers til ca. 6-7 tiden om morgenen. men der går ikke lang tid så virker hun pylret og piller i alt og vil i seng! Når jeg henter hende fra vuggestuen om eftermiddagen er hun også rigtig træt og sur!

det kan virkelig godt være frustrerende!!

Hvad oplever i?

Tror i at hun går igennem en stor vokse periode og har brug for at sove meget? Det er virkelig trættende synes jeg!!

Hilsen en træt/frustreret mor!

Vi har en dreng på 2½ han sover 17-18 timer i døgnet...

Han kommer i seng mellem 18.30 og 19.00, bliver vækket hver morgen mellem 7 og 7.30.

sover i dp 2½ time til middag og herhjemme tager han 3+.

Han får lov at sove til kl 8 - 8.30 i weekender.

Anmeld

27. marts 2011

Mi

Min datter er 2 år og 4 måneder. Hun sover ca 12 timer om natten og tre timer til middag. Hun kan godt springe middagsluren over en enkel dag, men så er hun også meget træt til aften. Tror bare din datter trænger til en længere middagslur, eller en lille eftermiddagslur.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. marts 2011

Sundahl88

hun vågner selv nede i institutionen og de prøver ikke på at lægge hende til at sove igen. det er nok også svært når hun sover med de andre store børn indenfor og når de er vågne vil hun jo ikke sove.

har prøvet at få hende til at sove lidt når hun kommer hjem men det vil hun bare ikke.

Anmeld

28. marts 2011

henh01

HVorfor kan hun ikke sove ude sammen med de andre vugugestuebørn?

Anmeld

28. marts 2011

Sundahl88

ved det ikke. går ud fra de enten har for lidt barnevogne/senge eller at hun er for stor til dem.

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Sundahl88 skriver:

ved det ikke. går ud fra de enten har for lidt barnevogne/senge eller at hun er for stor til dem.

Det er ikke ok. Hvis ikke der er nok må de gennem kommunen anskaffe flere. Det skal jo fungerer for alle børn og går din datter og er træt hele tiden så fungere det jo ikke for hende at sove inde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.