Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww hvor er den flot
Waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww hvor er den flot
Tusind tak søde Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Mange tak Så må du jo sige til, når den tid kommer
Mange tak Så må du jo sige til, når den tid kommer
Jahh
... Men er ikke helt sikker på, hvor det er i Midtjylland du bor? Jeg bor selv i Aalborg.
Mamalou skriver: Jahh ... Men er ikke helt sikker på, hvor det er i Midtjylland du bor? Jeg bor selv i Aalborg.
Jeg bor lidt nord for Randers, så der er ikke såååå langt Det er før gjort med dåbskager, med god afstand
Dot D skriver: Jeg bor lidt nord for Randers, så der er ikke såååå langt Det er før gjort med dåbskager, med god afstand
Det lyder super! Det skriver jeg mig bag øret...
Supermanden skal lige til verdenen først
Mamalou skriver: Det lyder super! Det skriver jeg mig bag øret... Supermanden skal lige til verdenen først
Det gør du bare, så ser vi om, vi kan få det til at passe
Dot D skriver: Hvor er du sød, jamen afstanden kan jeg jo desværre ikke gøre så meget ved, men hvornår? Det kunne jo være, vi var i nærheden
Hvor er du sød, jamen afstanden kan jeg jo desværre ikke gøre så meget ved, men hvornår? Det kunne jo være, vi var i nærheden
Skouboe skriver: Omkring 27. Juli
Omkring 27. Juli
Der er det vist ikke så nemt, ved ikke helt hvad ferien bringer endnu
Dot D skriver: Har set alle de flotte sutter og rangler o.lign. I andre laver, men har aldrig selv været igang. Fik så et ønske om disse to, så måtte jeg jo lige konsultere min kageguru Anasmor, om hvordan man liiiige laver en rangle Synes selv det endte ret godt, så her kommer lidt billeder
Har set alle de flotte sutter og rangler o.lign. I andre laver, men har aldrig selv været igang. Fik så et ønske om disse to, så måtte jeg jo lige konsultere min kageguru Anasmor, om hvordan man liiiige laver en rangle Synes selv det endte ret godt, så her kommer lidt billeder
Hvor er det bare sjovt... se lige min som jeg lavede til Judith sidste weekend... de ligner da lidt hinanden
Anasmor skriver: Hvor er det bare sjovt... se lige min som jeg lavede til Judith sidste weekend... de ligner da lidt hinanden
Hi hi, ja det kan vist næsten gå under udtrykket: To sjæle, én tanke
Hvor er den kage bare super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128