Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogensinde været utro??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.314 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

fam.4xc

ja nu vil jeg da lige prøve om jeg kan lave en afstemning

Så piger, har I nogensinde været utro??

Jeg har selv i mit tidligere forhold, bla her jeg mødte Claes, som jeg ALDRIG (tror jeg ) ku være utro!

Claes derimod kan slet ik forstå man kan det... han har aldrig været nogen utro men afsluttede sine forhold før han er begyndt på noget nyt... der ku man måske lærer noget, for der er jo vitterligt noget galt derhjemme når man kan finde på at gøre sådan noget ved sit forhold og partner, ik??

Og ja i min verden er man utro selv ved kys... vil næsten gå så langt og sige at man nærmest er det blot man har lysten til en anden - men det er nok også lige overdrevet nok

Kram Camilla der vist bruger for meget tid herinde i aften fordi Claes jobber i lufthaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

fam.4xc

fam.4xc skriver:

ja nu vil jeg da lige prøve om jeg kan lave en afstemning

Så piger, har I nogensinde været utro??

Jeg har selv i mit tidligere forhold, bla her jeg mødte Claes, som jeg ALDRIG (tror jeg ) ku være utro!

Claes derimod kan slet ik forstå man kan det... han har aldrig været nogen utro men afsluttede sine forhold før han er begyndt på noget nyt... der ku man måske lærer noget, for der er jo vitterligt noget galt derhjemme når man kan finde på at gøre sådan noget ved sit forhold og partner, ik??

Og ja i min verden er man utro selv ved kys... vil næsten gå så langt og sige at man nærmest er det blot man har lysten til en anden - men det er nok også lige overdrevet nok

Kram Camilla der vist bruger for meget tid herinde i aften fordi Claes jobber i lufthaven

Kan da egenlig godt være denne her sku være under PARFORHOLD...

Anmeld

17. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har været min eks utro. Flere gange Men nu har jeg været sammen med Henrik i 11½ år og der har ikke været noget hannky panky nogen steder

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Ja det har jeg og det er jeg bestemt ikke stolt af, men det havde sine grunde ... skulle nok ha' tacklet situationen lidt anderledes, men man kan altid være bagklog....

Så ja desværre et ja fra mig...

Anmeld

17. oktober 2008

lonemus

Jeg har aldrig været utro og kunne heller ikke drømme om det.

For mig er selv et kys utroskab.

Lone

Anmeld

17. oktober 2008

Balderson

Nej, det har jeg ikke og kunne aldrig finde på det..

Synes det er noget af det laveste et menneske kan gøre over for et andet menneske...

Hvis min mand valgte at gøre dette, så ville han ryge lige ud til højre...

Anmeld

18. oktober 2008

Janep

ja jeg har været urto mange gange .. desvære

Jeg har også haft mange kæreste og de fleste af dem har ikk lii været de - ja .. ved ikk hva man kan kalde det -- men de var ihvertfald íkke englebørb hvis i forstår.
kan være jeg har været uheldig eller søgt de forkerte steder men ihvertflald var mine første kærester mig utro og det endte så med at jeg var stort set alle mine kæreser utro .. ikke alle men næsten.
Det er ikk nogen undskyldning og puuuh hvor har jeg ikk ku li mig selv.
Men jeg har ændret mig og ku aldrig finde på at være min kæreste utro i dag

Anmeld

18. oktober 2008

Fam. Madsen

nej aldrig og kunne heller ikke finde på det...

Anmeld

18. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

nej har jeg aldrig været har slå op første...
har dog give hurtigt hej knus eller hej kys...
Men kun med de tætte venner og familie..

Anmeld

18. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

p,s og kys med venner er = på kinden glemte jeg lige af skrive...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.