Hjælp til gammelt efterfødselsbesvær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2011

Anonym trådstarter

Det er efterhånden snart 5 år siden jeg fødte, men jeg har stadig bøvl forneden. Jeg havde en kompliseret fødsel, hvor jeg sprak fra a til b (dog ikke endetarmsmusklen - men ellers alt!)

Når jeg laver stort (undskyld det bliver lidt udpenslet) sprækker jeg bagtil og bløder/hæver meget, hvilket giver gener i flere uger efter - det er jo ikke ligefrem det mest rene sted i verden.... Jeg har prøvet meget forskelligt creme,vaseline mm. men intet synes at virke mod dette problem. Kom søde piger, giv mig et fantastisk råd til, hvordan jeg kommer det her til livs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

oo

nejnejnej!! jeg sprækkede som du fra den ene ende til den anden, men har absolut ingen problemer haft og helede enormt hurtigt.

hvorfor blev syningen ikke rettet for længe siden??

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

nejnejnej!! jeg sprækkede som du fra den ene ende til den anden, men har absolut ingen problemer haft og helede enormt hurtigt.

Det  blev den også, jeg blev genopereret efter 10 måneder, hvor de klippede mig op igen (hele vejen) og syede mig sammen, da jeg ikke var helet ordentligt.

Det har desværre ikke hjulpet ved endetarmen, hvis det er en lille smule for hårdt, sprækker jeg, hvilket giver komplikationer i flere uger. Flere lægebesøg mm. har ikke givet noget resultat desværre....

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

Og forresten, hvor dejligt for dig, at der ikke har været problemer efter så stor en bristning!

Bliver næsten helt misundelig...

Anmeld

26. marts 2011

kamtok

Anonym skriver:

Det er efterhånden snart 5 år siden jeg fødte, men jeg har stadig bøvl forneden. Jeg havde en kompliseret fødsel, hvor jeg sprak fra a til b (dog ikke endetarmsmusklen - men ellers alt!)

Når jeg laver stort (undskyld det bliver lidt udpenslet) sprækker jeg bagtil og bløder/hæver meget, hvilket giver gener i flere uger efter - det er jo ikke ligefrem det mest rene sted i verden.... Jeg har prøvet meget forskelligt creme,vaseline mm. men intet synes at virke mod dette problem. Kom søde piger, giv mig et fantastisk råd til, hvordan jeg kommer det her til livs!

Du skal helt sikkert kontakte din læge - og helst i går! Det kan jo måske løses ved at du bliver "repareret" og syet om. Det er da virkelig ikke rart at skulle gå med resten af livet.

Held & lykke.

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Du skal helt sikkert kontakte din læge - og helst i går! Det kan jo måske løses ved at du bliver "repareret" og syet om. Det er da virkelig ikke rart at skulle gå med resten af livet.

Held & lykke.

Det har jeg prøvet, og er blevet syet om en gang (10 måneder efter fødslen).... jeg er vist bare en af de uheldige.

Har været i kontakt med lægen flere gange uden resultat desværre...

Anmeld

26. marts 2011

kamtok

kamtok skriver:

Held & lykke.

Du SKAL jo undersøges uanset hvad og måske skal du "bare" "kræve" at din læge henviser dig til en gynækolog (som måske må sende dig videre)..
Hvis lægen ikke tager dig alvorligt, så kontakt det hospital hvor du blev syet om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.