Meget sent jordemoderbesøg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Anonym trådstarter

Læser alle steder at første jordemoderbesøg er senest når man er 16 uger henne. Mit første besøg er først når jeg er 19 uger henne! Er det normalt, eller skal jeg kontakte dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg var med min jordemoder i 18 eller 19 uge. Det skete der ikke noget ved. Udover hvis jeg var kommet til jordemoder noget før havde det nok været for tidligt at finde hjerte lyd. Jo senere jo mere spændende er det.

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Er du første gangs gravid? Det er fordi der simpelthen er så mange nedskæringer. Jeg havde i alt 3 JM besøg under hele min graviditet.

Anmeld

26. marts 2011

Frk.S

Jeg tror det er forskelligt fra sted til sted.

Jeg var til mit første JM besøg da jeg var 15+2. Og hun kunne godt finde -lyd!

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

Læser alle steder at første jordemoderbesøg er senest når man er 16 uger henne. Mit første besøg er først når jeg er 19 uger henne! Er det normalt, eller skal jeg kontakte dem?

Tror nu det er fint nok.
Jeg var til scanninger tidligt i graviditeten på hospitalet. Men skal til mit første rigtige jordemoder besøg på onsdag og jeg er 26 uger henne. Men det var så også pga. nogle fejl med journalerne

Men har været hos min læge, hvor hun sagde lillemanden havde det fint derinde ..

Men hvis du føler dig meget i tvivl, synes jeg du skal ringe og spørger din læge. Altid dejligt at være helt sikker

Anmeld

27. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tror også det er forskelligt fra fødested til fødested. Men jeg var afsted første gang 14+2 og da jeg venter tvillinger skal jeg afsted igen 20+5. Så det er vist meget forskelligt.

Men vi snakkede kun ved første samtale og fik forklaret vandrejounal, så ikke det store, men næste gang skal der mærkes livmoder og høres hjertelyd, det bliver dejligt, tror bestemt i allerede kan det første gang istedet, så det kan i glæde jer til

Anmeld

27. marts 2011

kiwifrugten

jeg tror også det er meget normalt, jeg var først ved min jm i uge 19

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.