Grøn afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.217 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Amelia<3

Hej.

Er det normalt at have grøn afføring?
Det havde min datter i aftes og hun plejer altid at have normal afføring. Så jeg tænkte om det er normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

kamtok

Amelia<3 skriver:

Hej.

Det havde min datter i aftes og hun plejer altid at have normal afføring. Så jeg tænkte om det er normalt.

Det er heeeeelt normalt... De fleste babyer får grøn afføring på et eller andet tidspunkt. Det kan sagtens vare lidt tid, forsvinde og så komme igen..

Anmeld

26. marts 2011

serinasmor

Amelia<3 skriver:

Hej.

hvis hun er på "rigtig mad" så ændrer hendes afføring sig alt efter hvad hun spiser ... mange gulerødder giver fx orange afføring. Jeg gik mens jeg var på barsel i legestue med en dagplejemor der fortalte at hun en dag havde givet ungerne boller med BLÅ farvestof i at spise fordi de var ved at lære om farver. Dagen efter kom alle forældrene og sagde at ungernes afføring havde været grøn.

serinasmor

Anmeld

26. marts 2011

Amelia<3

kamtok skriver:

Det er heeeeelt normalt... De fleste babyer får grøn afføring på et eller andet tidspunkt. Det kan sagtens vare lidt tid, forsvinde og så komme igen..

Hun havde det kun da hun var nyfødt. Hun er 22 mdr det er derfor jeg undrede mig lidt.

Tak for dit svar.

Anmeld

26. marts 2011

Amelia<3

serinasmor skriver:

hvis hun er på "rigtig mad" så ændrer hendes afføring sig alt efter hvad hun spiser ... mange gulerødder giver fx orange afføring. Jeg gik mens jeg var på barsel i legestue med en dagplejemor der fortalte at hun en dag havde givet ungerne boller med BLÅ farvestof i at spise fordi de var ved at lære om farver. Dagen efter kom alle forældrene og sagde at ungernes afføring havde været grøn.

serinasmor

Tak for dit svar. Det har taget lidt af bekrymringen væk. Jeg blev lidt bange for hun plejer altid at have normal afføring uanset hvad hun spiser.

Anmeld

26. marts 2011

kamtok

Amelia<3 skriver:

Hej.

I min venindes dagpleje havde de fået blå lagkage en dag, og dagen efter havde alle børnene blå afføring  
(de havde heldigvis advaret forældrene om det)

Anmeld

26. marts 2011

Amelia<3

kamtok skriver:

I min venindes dagpleje havde de fået blå lagkage en dag, og dagen efter havde alle børnene blå afføring  
(de havde heldigvis advaret forældrene om det)

Det er da sjovt at man kan have blå afføring. Tusind tak for dit svar. Er meget beroliget nu))

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Selvf det kan være normalt skal du nok holde øje med at det ikke er fordi h*n har hård mave.. Min søn har grøn afførring når han har hård mave og det er jo ikke super godt

Anmeld

26. marts 2011

Amelia<3

henh01 skriver:

Selvf det kan være normalt skal du nok holde øje med at det ikke er fordi h*n har hård mave.. Min søn har grøn afførring når han har hård mave og det er jo ikke super godt

Hun har hård mave mange gange hvor hun kæmper med at får det ud. Hvad kan det så betyde? Altså at have hård mave og har grøn afføring?

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Amelia<3 skriver:

Hun har hård mave mange gange hvor hun kæmper med at får det ud. Hvad kan det så betyde? Altså at have hård mave og har grøn afføring?

Jamen ikke andet end at det er hård mave

Tilbyd hende noget mere væske i løbet af dagen og hvis det ikke hjælper så skald u snakke med lægen om hvordan i kan få hendes mave op at køre.

Held og lykke med projekt lort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.