Fugt i lejligheden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Nenus

Hej allesammen!

Kæresten og jeg står i et lille dilemma.. Her kommer den lille historie..

Jeg besluttede mig idag for at skulle støvsuge og gøre rent under sengen, fordi der jo samler sig en masse nullermænd derunder.. Jeg lægger så mærke til, at der i hjørnet af rummet(lige ved siden af sengen), er nogle mørke pletter på gulvet. Opdager så, at det altså er mug!

Vi er nu flyttet ind i stuen(vi bor i en 2 værelses med lille soveværelse), fordi det jo er sundhedsskadeligt..

Vi står så nu i den situation at vi bare gerne vil væk herfra så hurtigt som muligt, da naboen også har klaget over fugt i lejligheden, men viceværten bare bad hende tørre det væk..

Ved godt der er mange imod det jeg spørger om nu, men bliver alligevel nødt til at spørge..

Er der ikke nogen derude der vil hjælpe mig med at finde et nummer på boligportalen? Så skriv venligst en pb

Håber der er nogle derude der kan hjælpe..

de stressede, der bare gerne vil ud fra lejligheden hurtigst muligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Nenus

Oppeop..

Anmeld

26. marts 2011

Nenus

Slet ingen?

Anmeld

26. marts 2011

hc=k

Nenus skriver:

Hej allesammen!

Kæresten og jeg står i et lille dilemma.. Her kommer den lille historie..

Jeg besluttede mig idag for at skulle støvsuge og gøre rent under sengen, fordi der jo samler sig en masse nullermænd derunder.. Jeg lægger så mærke til, at der i hjørnet af rummet(lige ved siden af sengen), er nogle mørke pletter på gulvet. Opdager så, at det altså er mug!

Vi er nu flyttet ind i stuen(vi bor i en 2 værelses med lille soveværelse), fordi det jo er sundhedsskadeligt..

Vi står så nu i den situation at vi bare gerne vil væk herfra så hurtigt som muligt, da naboen også har klaget over fugt i lejligheden, men viceværten bare bad hende tørre det væk..

Ved godt der er mange imod det jeg spørger om nu, men bliver alligevel nødt til at spørge..

Er der ikke nogen derude der vil hjælpe mig med at finde et nummer på boligportalen? Så skriv venligst en pb

Håber der er nogle derude der kan hjælpe..

de stressede, der bare gerne vil ud fra lejligheden hurtigst muligt..

Hvorfor er det lige at i ikke får jeres boligforening eller anden lejer til at få det mug fjernet??

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Altså de skal jo gøre noget ved fugt i lejligheden.. Er det en privat udlejer?

Anmeld

26. marts 2011

Fines mor

Hvis i gerne vil flytte, så køb dog en adgang på Boligportalen i skal vel se mere end en lejlighed?

Anmeld

27. marts 2011

Nenus

hc=k skriver:

Hvorfor er det lige at i ikke får jeres boligforening eller anden lejer til at få det mug fjernet??

Fordi vi er flere i disse rækkelejligheder der har mug og skimmel, og viceværten beder os bare om at fjerne det med klorin, og så bliver der ikke gjort mere ved sagen.

Anmeld

27. marts 2011

Nenus

henh01 skriver:

Altså de skal jo gøre noget ved fugt i lejligheden.. Er det en privat udlejer?

Det er en boligforening. Men de vil ikke rigtig gøre noget ved det.

Anmeld

27. marts 2011

samantha1986

Nenus skriver:

Det er en boligforening. Men de vil ikke rigtig gøre noget ved det.

I skal kontakte LLO. de kan hjælpe jer. dog skal i være medlem. mener det koster 500 kr. men så er alle sags omkostninger osv dækket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.