20. uge og ikke mærket noget liv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.162 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

170811

Jeg bliver altså utålmodig nu. Jeg er i 20. uge og har endnu ikke mærket liv. Jeg synes alle andre mærker liv før mig, og jeg giver mig tid. Ligger hver morgen, og hver aften, og prøver at føle grundigt efter, jeg drikker koldt vand og svinger med røven for at få liv i ham, men det hjælper ikke. Jeg kan ikke mærke ham!! Grrrrr...  

Er det ikke ved at være på tide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Hvem?

170811 skriver:

Jeg bliver altså utålmodig nu. Jeg er i 20. uge og har endnu ikke mærket liv. Jeg synes alle andre mærker liv før mig, og jeg giver mig tid. Ligger hver morgen, og hver aften, og prøver at føle grundigt efter, jeg drikker koldt vand og svinger med røven for at få liv i ham, men det hjælper ikke. Jeg kan ikke mærke ham!! Grrrrr...  

Ved begge mine graviditeter var jeg over uge 24 inden jeg mærkede noget som helst, og drikke holdt vand og hoppe rundt som en sild i en tønde, hjalp da bare overhovedet ikke - så der kan godt gå lidt tid endnu...

Anmeld

26. marts 2011

nvm

2 gang mærkede jeg først liv i uge 24-25,, så rolig, det kommer

Anmeld

26. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

jeg mærkede først liv i min første graviditet i uge 22 tror jeg fordi moderkagen lå foran så der er mere der skal sparkes igennem.. men er du urtyk syntes jeg du skal kontakte din læge

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

170811 skriver:

Jeg mener først, jeg mærkede liv i 22. uge

Anmeld

26. marts 2011

170811

SanneBoe skriver:

Ved begge mine graviditeter var jeg over uge 24 inden jeg mærkede noget som helst, og drikke holdt vand og hoppe rundt som en sild i en tønde, hjalp da bare overhovedet ikke - så der kan godt gå lidt tid endnu...

Åååååh gud har ventet siden uge 17 på at mærke liv. Håber det bliver før end uge 24. Ellers ved jeg måske bare ikke hvad jeg skal mærke efter. Men synes virkelig jeg koncentrere mig.

Og efter noget tid bliver jeg utålmodig, også ryster jeg helt vildt med måsen og maven også ligger jeg igen. Der sker intet!

Anmeld

26. marts 2011

170811

KatjaRenee skriver:

jeg mærkede først liv i min første graviditet i uge 22 tror jeg fordi moderkagen lå foran så der er mere der skal sparkes igennem.. men er du urtyk syntes jeg du skal kontakte din læge

Har lgie set lillemanden til MD scanning i tirsdags så er ikke utryk. Bare utålmodig

Anmeld

26. marts 2011

Hvem?

170811 skriver:

Åååååh gud har ventet siden uge 17 på at mærke liv. Håber det bliver før end uge 24. Ellers ved jeg måske bare ikke hvad jeg skal mærke efter. Men synes virkelig jeg koncentrere mig.

Og efter noget tid bliver jeg utålmodig, også ryster jeg helt vildt med måsen og maven også ligger jeg igen. Der sker intet!

Nej, der sker nemli ikke en skid

Bare rolig, når du så når til at blive højgravid, ville du ønske han lå mere stille

Anmeld

26. marts 2011

170811

Uge 22.. Så er der to uger endnu. Måske...  glæder mig sådan.

Anmeld

26. marts 2011

FamilenStorm

170811 skriver:

Det første du nok mærker vil minde lidt om en slags bobler i maven... En lidt sjov følelse.. og når den lille så bliver lidt stærkere bliver det mere til spark..

Jeg var også omkring 21-22 uger henne før jeg mærkede liv første gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.