Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes det er et fedt billede...
Julie og min hånd på min mave...
Hvad synes I ? Nogle kan se det fede i det og andre ikke...
Unødige kommentare modtages ikke....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Jeg synes det er et fedt billede... Julie og min hånd på min mave... Hvad synes I ? Nogle kan se det fede i det og andre ikke... Unødige kommentare modtages ikke....
Ideen er rigtig god!
Desværre er billedet så lille, at jeg ikke kan se det ordentligt. Kan du evt. lægge et større ind - eller er jeg en computerspadser, der ikke kan gøre billedet større
mor_sabina skriver: Øv billedet er så lille man næsten ikke kan se det Men ideen kan jeg rigtig godt lide
Øv billedet er så lille man næsten ikke kan se det Men ideen kan jeg rigtig godt lide
Der var vi vidst enige i samme minut
Munder skriver: Ideen er rigtig god! Desværre er billedet så lille, at jeg ikke kan se det ordentligt. Kan du evt. lægge et større ind - eller er jeg en computerspadser, der ikke kan gøre billedet større
Det er taget med mobilen... Ved ikke hvordan jeg gør det større... Har taget billedet fra facebook og videre herinde...
Prøver lige og ser om jeg kan gøre noget...
Munder skriver: Der var vi vidst enige i samme minut
Ser du det som en unødig kommentar, hvis man beder om at få billedet forstørret?
øv, man kan næsten ikk se billedet... Men elsker ideen og hvad jeg kan ane på billedet...
Billedet er meget utydeligt, desværre, men det jeg kan se, ser umådeligt sødt ud! Blev det taget med et lidt bedre kamera og var det i lysere farver, så er det jo nærmest et billede man skulle hænge op - super sødt
Så det lige på FB og jeg synes det er rigtig sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128