Peter Plys kage til min datter ;O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

henh01

flot kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Polkaprik

Mor-til-Hasse skriver:

Hvad er RKT? jeg er ne,lig også meget nysgerrig, da der står under billedet at han er lavet i RKT.. men ved ikke hvad det er

RKT er Rice Krispies Treat Og det er rice krispies blandet med smeltet skumfidus og så kan man modellere med det. Men jeg har ikke selv prøvet det endnu så kan ikke forklare så meget om det

Anmeld

27. marts 2011

signe.

Polkaprik skriver:

RKT er Rice Krispies Treat Og det er rice krispies blandet med smeltet skumfidus og så kan man modellere med det. Men jeg har ikke selv prøvet det endnu så kan ikke forklare så meget om det

lyder nu meget sjovt.. og så kan jeg da regne ud at det kan spises

Anmeld

27. marts 2011

Polkaprik

Mor-til-Hasse skriver:

lyder nu meget sjovt.. og så kan jeg da regne ud at det kan spises

Det er jeg faktisk ikke sikker på at det kan. Jeg mener jeg fik fortalt at det bliver stenhårdt... Men er ikke sikker

Anmeld

27. marts 2011

signe.

Polkaprik skriver:

Det er jeg faktisk ikke sikker på at det kan. Jeg mener jeg fik fortalt at det bliver stenhårdt... Men er ikke sikker

hhehe okay, ja så er det nok ikke så sundt for ens bisser

Anmeld

27. marts 2011

maggie3

Tak piger!

Ja, det er RKT han er lavet af, og jo det kan godt spises, men det er noget sødt stads. Det er mit 1. forsøg med det, og det kræver lidt tålmodighed når man former det. Men det er super til formålet, når man skal lave en større ting, da det er meget lettere en kage og fondant.

-Og prinsessen blev helt vild glad og spiste et stort stykke af kagen ;O)

Sally.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.