hjælp min søn slår ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

MorTil4<3

Min deglige søn gik i feber krampe i onsdags og røg på sygehuset med 40,6 i feber

de tjekkede ham for ALT! og fandt intet, så ja en virus havde ramt ham og der ville gå et par dage,.

okay, vi tog hjem igen dagen efter og om fredag aften havde vi faktisk en rask knægt igen der igen var smilende, glad og larmende hehe

MEN så nu idag til aften skal vi have nattøj på ham, og til min skræk er han fuldkommen slået ud på kroppen :/ han har bare en masse masse knopper på hele kroppen!

han virker ikke irreteret over dem og ja intet, men hvorfor er det der? og hva dælen er det ??????

hvis det self ikke er væk i morgen tager vi en tur til lægen, men er der nogen kloge hoveder derude der måske har en ide??

han er 9 måneder ca nu . .

tak for svar, kh Mille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Tina&Laura

MilleMus1988 skriver:

Min deglige søn gik i feber krampe i onsdags og røg på sygehuset med 40,6 i feber

de tjekkede ham for ALT! og fandt intet, så ja en virus havde ramt ham og der ville gå et par dage,.

okay, vi tog hjem igen dagen efter og om fredag aften havde vi faktisk en rask knægt igen der igen var smilende, glad og larmende hehe

MEN så nu idag til aften skal vi have nattøj på ham, og til min skræk er han fuldkommen slået ud på kroppen :/ han har bare en masse masse knopper på hele kroppen!

han virker ikke irreteret over dem og ja intet, men hvorfor er det der? og hva dælen er det ??????

hvis det self ikke er væk i morgen tager vi en tur til lægen, men er der nogen kloge hoveder derude der måske har en ide??

han er 9 måneder ca nu . .

tak for svar, kh Mille

Jeg tror nu nok jeg ville ringe til vagtlægen og forklare at i har haft en tur med høj feber som gik over og hvordan det så ser ud nu.

Så kan han/hun da fortælle dig hvordan du skal forholde dig - og hvad du skal reagere på.

God bedring ..

Anmeld

26. marts 2011

Joan ( Smallie )

Det lyder lidt som 3 dags feber. De slår ud når det er over.

Anmeld

26. marts 2011

MorTil4<3

Joan ( Smallie ) skriver:

Det lyder lidt som 3 dags feber. De slår ud når det er over.

ja jeg har godt læst om den nu, og ja det kunne godt tyde på det :/

men vi giver det alligevel kun lige i morgen med så må vi til lægen

Anmeld

26. marts 2011

B&J

Jeg vil også sige tre dags feberen, da det ca er 1månede siden min søn havde så høj feber og et par dage efter slog han også ud med små røde knopper og væk var de 3 dage efter

Anmeld

26. marts 2011

Joan ( Smallie )

MilleMus1988 skriver:

ja jeg har godt læst om den nu, og ja det kunne godt tyde på det :/

men vi giver det alligevel kun lige i morgen med så må vi til lægen

Du kunne jo også også lige ringe til vagtlægen og høre hvordan du skal forholde dig når der nu har været feberkrampe i det. Så har du jo gjort hvad du kan.

Men det lyder meget som 3 dagsfeber. Mine unger var også meget matte da de havde det og da de så bliver mere frisk kom der udslet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.