Hvordan forholder du dig til det at løfte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Mira0911

Mest til fleregangsgravide.... 

Jer der du nu har børn i forvejen... Hvordan har I det med at løfte på de andre? 

Stopper I helt med det eller hvordan? 

Må høre om jeg er pivet... 

Jeg stoppede med at løfte Julie op i hendes stol (op og ned) og hendes tremmeseng+pusleplads, før jeg nåede 12 ugen hen i graviditeten, når jeg skulle løfte hene op på noget eller ned, fik jeg nogle ubehagelig jag og milde smerter i maven, der gjorde med det samme at jeg stoppede med det omgående... 

Nu hvor jeg er lidt længere henne - er jeg stoppet helt med det, pga blødningerne og egentlig ligger og ligger... 

Hvornår du stoppede? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Hvem?

MoarJ skriver:

Jer der du nu har børn i forvejen... Hvordan har I det med at løfte på de andre? 

Jeg stoppede med at løfte Julie op i hendes stol (op og ned) og hendes tremmeseng+pusleplads, før jeg nåede 12 ugen hen i graviditeten, når jeg skulle løfte hene op på noget eller ned, fik jeg nogle ubehagelig jag og milde smerter i maven, der gjorde med det samme at jeg stoppede med det omgående... 

Nu hvor jeg er lidt længere henne - er jeg stoppet helt med det, pga blødningerne og egentlig ligger og ligger... 

Hvornår du stoppede? 

Nej, jeg blev ved med at løfte min ældste, af den simple grund han ikke kunne gå, da jeg var gravid - så der var ikke noget at gøre, han begyndte at gå da han var 10 mdr.

Anmeld

26. marts 2011

Heidisbebs

Jeg løfter stadig min søn, er også dagplejer og løfter også stadig på børnene.. går ind i uge 27 på mandag , har heller ikke haft smerter pga det, hvis jeg havde haft det var jeg jo nok også stoppet med at løfte

Anmeld

26. marts 2011

sarahb

Jeg løftede min søn hele graviditeten. Jeg tror hvis man er vant til at løfte x antal kilo så kan man det stadig selvom man er gravid..

Anmeld

26. marts 2011

LISBETH:-)

Jeg løftede min datter på 3 år gennem hele graviditeten, Synes ikke hun skulle lide under at jeg var gravid.

Er det ikke kun i de første 12 uger man siger det kan være risikabelt - selvfølgelig med måde?

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Hvornår du stoppede? 

Jeg svarer alligevel, selvom jeg kun har Laura. Men da jeg var gravid løftede jeg familiens andre børn næsten til den dag jeg fødte. Jeg var jo så heldig at have en helt igennem perfekt graviditet uden problemer.

Du gør da helt rigtigt i at være forsigtig og jeg synes det er godt, at være opmærksom på det, når nu din graviditet er forløbet som den er. Jeg har jo fulgt lidt med.

Håber resten af din graviditet bliver helt igennem fantastisk uden nogen gener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.