Alle i fam. har fritidsinteresser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Kloster

Hej.

Jeg ser vores familie som en aktiv familie og jeg er interesseret i at høre, om det er os, der er meget aktive ell andre familier med større børn, har samme aktivitetsniveau af fritidsinteresser. Jeg håber at høre fra nogle, der har erfaring med dette  

Vi er 5 pers i vores familie. Rasmus på 13 år. Nico på 11½ år. Mads på 7 år. Manden på 36 og jeg på 34 år. Vores ugeskema ser således ud:

Mandag: Ramus fodbold 17-18.30. Nico fodbold 17-18. Jeg løb 18-19.45.

Tirsdag: Mads fodbold 16.30-17.30.

Onsdag: Nico fodbold 17-18. Manden hundetræning 18.30-21.30.

Torsdag: Rasmus fodbold 17-18.30.

Fredag: ingenting

Lørdag og søndag: Jeg arbejder hver 2. weekend og der er forboldskampe, motionsløb og hundekonkurrencer. Intet er fast (udover mit arb) men der er altid noget.

I løbet af ugen træner manden hund og jeg løber, som tingene nu kan hænge sammen og der er tid til det. Men han træner og jeg løber ca 3 gange om ugen.

Alt er lige omkring aftensmaden og jeg synes, vi skal noget hver dag. Samtidig synes jeg ikke, jeg kan gøre noget ved det, andet end at få tingene til at hænge sammen.

Jeg vil høre om nogle har erfaring med nogle fif ell om det bare er sådan her i denne periode, man har større børn og man er en aktiv familie med fritidsinteresser???

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.