så tog jeg springet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

NoName

og fik klippet håret næsten helt af...

det kræver lidt tilvænning med det MEGET lyse forhår, det kan stadig samles i en hestehale, hvilket var et krav jeg havde, farven var jeg ligeglad med og gav hende frie tøjler. der er røget mindst 10-13 cm af, så det er noget af en omvæltning....

lige et par billeder før og efter... jeg skal beklage den forringede billedkvalitet. hehehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Dinna88

noname skriver:

og fik klippet håret næsten helt af...

det kræver lidt tilvænning med det MEGET lyse forhår, det kan stadig samles i en hestehale, hvilket var et krav jeg havde, farven var jeg ligeglad med og gav hende frie tøjler. der er røget mindst 10-13 cm af, så det er noget af en omvæltning....

lige et par billeder før og efter... jeg skal beklage den forringede billedkvalitet. hehehe

Hahahha, jeg fik et godt grin der! Jeg havde regnet med at du ville vist et førbillede med langt hår og så et efterbillede hvor du var klippet skallet!

Men hvor set det bare super ud til dig. Rigtig flot. 

(For mig er det helt vildt at sådan en frisureskift kan være stort for mange personer, for mig er det helt normalt at eksperimentere med håret - derfor har jeg også været skaldet Men jeg er også korthåret, havde jeg lige langt hår som du havde, så ville det nok være liiiiidt nervepirrende) 

Anmeld

26. marts 2011

NoName

Dinna88 skriver:

Hahahha, jeg fik et godt grin der! Jeg havde regnet med at du ville vist et førbillede med langt hår og så et efterbillede hvor du var klippet skallet!

Men hvor set det bare super ud til dig. Rigtig flot. 

(For mig er det helt vildt at sådan en frisureskift kan være stort for mange personer, for mig er det helt normalt at eksperimentere med håret - derfor har jeg også været skaldet Men jeg er også korthåret, havde jeg lige langt hår som du havde, så ville det nok være liiiiidt nervepirrende) 

skaldet blir jeg med garanti aldrig, ikke med vilje i hvert fald...

jeg har tænkt over det længe at der skulle ske noget, med lokkerne, men ja for nogen inkl mig selv kan det være et stort skridt at tage, det tar jo lang tid før det blir langt igen.

Anmeld

26. marts 2011

MinWilliam

Hvor er det super flot til dig

Anmeld

26. marts 2011

tinasmor

Jeg troede også det ville være helt kort Men jeg synes helt klart det klæder dig. Tit når man har rigtig langt hår, så hænger det jo bare lidt og sjasker uden man rigtig får gjort noget ved det. SÅ jeg synes helt sikkert det klæder dig meget.

Anmeld

26. marts 2011

NoName

Dorthemuzz skriver:

Hvor er det super flot til dig

mange tak

Anmeld

26. marts 2011

NoName

tinasmor skriver:

Jeg troede også det ville være helt kort Men jeg synes helt klart det klæder dig. Tit når man har rigtig langt hår, så hænger det jo bare lidt og sjasker uden man rigtig får gjort noget ved det. SÅ jeg synes helt sikkert det klæder dig meget.

det var lige præcis hvad det gjorde, den graviditet har bestemt ikke gjort noget godt for mit hår. og det trængte meget til at blive klippet.

jeg dur bare ikke med helt kort hår, det er prøvet. og en kort page dur heller ikke, jeg skal have lidt længde på, det er bedst sys jeg selv.

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

noname skriver:

skaldet blir jeg med garanti aldrig, ikke med vilje i hvert fald...

jeg har tænkt over det længe at der skulle ske noget, med lokkerne, men ja for nogen inkl mig selv kan det være et stort skridt at tage, det tar jo lang tid før det blir langt igen.

Hehe. Det er ellers dejligt om sommeren.

Men ja - for nogle - jeg vil tro størstedelen af os alle? Er håret noget helt specielt. Jeg kan så godt klippe mit af, no problem. 

Anmeld

26. marts 2011

NoName

Dinna88 skriver:

Hehe. Det er ellers dejligt om sommeren.

Men ja - for nogle - jeg vil tro størstedelen af os alle? Er håret noget helt specielt. Jeg kan så godt klippe mit af, no problem. 

jeg synes meget af mig sidder i mit hår, hvis du forstår hvad jeg mener... mit hår illusterer hvem jeg er... ehhh det er vist lidt svært at forklare...

men fedt at nogen tør kronrage sig... jeg skal ikke, det er helt 100

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

noname skriver:

jeg synes meget af mig sidder i mit hår, hvis du forstår hvad jeg mener... mit hår illusterer hvem jeg er... ehhh det er vist lidt svært at forklare...

men fedt at nogen tør kronrage sig... jeg skal ikke, det er helt 100

Jeg forstår godt hvad du mener - og dit hår er jo super flot!
Den primær grund til at jeg har kort hår er, at jeg vil kunne behandle det som jeg ønsker. Så skal jeg ikke tænke på om farvningen eller den daglige vask skader det, fordi det bliver klippet så ofte alligevel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.