Hvem skal ud i vild med dans.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal ud???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.166 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Heidi B

Jeg synes Anne-Mette skal ud!!! Ikke fordi hun er dårlig, men fordi jeg synes de andre er bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

lonemus

Heidi Bakke skriver:

Jeg synes Anne-Mette skal ud!!! Ikke fordi hun er dårlig, men fordi jeg synes de andre er bedre...

Jeg syntes nøjagtig det samme

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

Jeg synes nøjagtig ikke det samme....

Anmeld

17. oktober 2008

Heidi B

Hvad synes du??

Anmeld

17. oktober 2008

Stumpen

Anne Mette skal uuuuuud....

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

UD med Tina og Anne-Grethe..jeg er vild med de to andre og ved egentlig ikke hvem jeg synes der skal vinde...men jeg tænker så heller ikke på deres danse-kundskaber....

Anmeld

17. oktober 2008

Balderson

Ej, jeg ville smide Anne-Grethe lige ud til højre....

Anmeld

17. oktober 2008

Bastian

Jeg ser ikke Vild med Dans ret tit, Men når jeg har gjort det, har det været tydeligt, at Anne-Mette ikke danser nær så godt som de sidste tre resterende par. Jeg synes også, at dommerne er meget lidt kritiske når de skal bedømmes, så nogle gange kan jeg blive i tvivl om vi har set den samme dans...

Anmeld

17. oktober 2008

Katjaro

Anne-Mette bør ryge denne gang - og så Anne-Grethe næste gang.

Jeg kan bare ikke have Anne-Grethes mimik. Kig dog forhelvede på billeder af dig selv Anne-Grethe og gør noget ved den mund

egentlig synes jeg at Anne-Grethe danser bedre end Tina - men jeg så hellere Tina i Finalen end Anne-Grethe. Og så selvfølgelig den bedste bamse af dem alle: B. Olsen. Men han har jo så også haft en af de bedste kvindelige dansere. Hun er bare god.

Hilsen Katja

Anmeld

17. oktober 2008

Balderson

Katjaro skriver:

Anne-Mette bør ryge denne gang - og så Anne-Grethe næste gang.

Jeg kan bare ikke have Anne-Grethes mimik. Kig dog forhelvede på billeder af dig selv Anne-Grethe og gør noget ved den mund

egentlig synes jeg at Anne-Grethe danser bedre end Tina - men jeg så hellere Tina i Finalen end Anne-Grethe. Og så selvfølgelig den bedste bamse af dem alle: B. Olsen. Men han har jo så også haft en af de bedste kvindelige dansere. Hun er bare god.

Hilsen Katja

Ja, ville hun da bare lukke den mund engang imellem...

De ser sku så dumt ud af hun prøver at fange fluer med munden imens hun danser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.