at køre med tog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Vi har valgt at give Frederic en oplevelse i morgen, nemlig en tur med tog... 

Så sejt, da han bare elsker tog og snakker ikke om andet at vi i morgen skal køre ned til mormor og ib i tog..

Han var med ind at købe billet her til formiddag. Charmed sig ind på billet damen og gik stolt med billet i hånden. 

Vi skal til 50 år fødselsdag i morgen hos min mor nede i aabenraa. Heldigvis har hun valgt at vi skal komme denne weekend, så det kun bliver os og ikke til den store fest hun er ved at planlægge til en gang i april.

Så farmand kører os ind til fredericia banegård i morgen og henter os nede på rødekro station.

Ville ikke så meget med det indlæg, blot fortælle at vi har ultra glad dreng der slet ikke kan vente til i morgen med at køre med tog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

og mon ikke jeg slipper for dette 'kør så ordenligt' udtryk, når nu det er en tog fører der styrer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2011

Christina.78

Mor til Frederic skriver:

og mon ikke jeg slipper for dette 'kør så ordenligt' udtryk, når nu det er en tog fører der styrer...

LOL....

Anmeld

29. marts 2011

LinLin

David har også elsket tog siden han var 1½ år- nu er han 4½, så det har været en lang "dille" .

Jeg har også taget turen fra Aarhus til Ry og tilbage et par gange - det er en tur på ca 40 min hver vej - og det har bare været fantastisk for ham!

Så god tur!

Anmeld

29. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er også det store hit hjemme hos os - god tur imorgen

Anmeld

29. marts 2011

MinWilliam

God tur imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.