Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Taaaak Hehe.. Ja, nå det skulle jeg nu nok! Og det gjorde jeg jo sørme også Og taaaaak... Forresten har du fået svar fra min kære svoger?
Taaaak
Hehe.. Ja, nå det skulle jeg nu nok! Og det gjorde jeg jo sørme også Og taaaaak...
Forresten har du fået svar fra min kære svoger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
shit hvor flot klaret på SÅ kort tid :p !!!
Hvordan har du lavet 'mærket' ovenpå kagen?
Susan1978 skriver: nej men det er jo også hans arbejdsmail, så mon ikke han svarer i morgen
nej men det er jo også hans arbejdsmail, så mon ikke han svarer i morgen
Joooo.. Men min kære svoger er jo arbejdsnarkoman hæhæ
Aii, han svarer forhåbenligt i morgen
Valkyrien skriver: Min absolut hurtigste kage ever! Kagen til VU Odense's 100 års jubilæum er endelig færdig! Begyndte kl.08:00 i morges med at handle ind og her for en time siden blev jeg færdig med den. Ikke den pæneste kage jeg har lavet, men det skulle gå hurtigt, og alt drillede bare Men håber da de bliver glade! Det er Bondekonens chokoladekage smurt op med islandsk smørcreme.
Min absolut hurtigste kage ever! Kagen til VU Odense's 100 års jubilæum er endelig færdig! Begyndte kl.08:00 i morges med at handle ind og her for en time siden blev jeg færdig med den.
Ikke den pæneste kage jeg har lavet, men det skulle gå hurtigt, og alt drillede bare Men håber da de bliver glade!
Det er Bondekonens chokoladekage smurt op med islandsk smørcreme.
Hey det er sq da en fed kage... Det har du klaret rigtig godt...
Maggieh skriver: shit hvor flot klaret på SÅ kort tid :p !!! Hvordan har du lavet 'mærket' ovenpå kagen?
Hæhæ.. Det siger jeg ikke!!
Valkyrien skriver: Hæhæ.. Det siger jeg ikke!!
Nåååååååååååååååeh hahaha
Maggieh skriver: Nåååååååååååååååeh hahaha
Som sagt havde jeg lidt travlt
Valkyrien skriver: Som sagt havde jeg lidt travlt
ja hehehe, hvad sagde du så til dem der skulle have kagen ?
Maggieh skriver: ja hehehe, hvad sagde du så til dem der skulle have kagen ?
At de nok lige skulle tage det af inden. Altså jeg var jo selv med til receptionen, så det var også mig der skar kagen. So no problemos
Valkyrien skriver: Tak søde
Tak søde
Velbekomme. Jeg kunne se, da jeg kom hjem, at du havde haft ringet igår aftes, søde. Hvad ville du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128