Jeg har taget mig sammen og har givet min kæreste et ultimatum.
Jeg kræver at han finder ud af hvad det er han vil og ikke vil. Jeg gider ikke længere overses.
Jeg har rigtig længe været træt af den måde tingene kørte herhjemme, men hver gang jeg sagde noget, kom han med den samme smørre " Jeg er glad for at du siger det", "Jeg kan godt se det" og "Jeg skal nok prøve at gøre det bedre". Det er bare ikke godt nok længere og specielt ikke når der bare slet ikke blive gjort en skid.
Så sent som igår sagde jeg til ham at jeg var rigtig ked af at jeg aldrig så ham og at jeg overhovedet ikke følte at han elsker mig. Han har været på kursus hele sidste uge og så også lige til fodbold 2 gange og så i dag skulle han så også lige afsted til noget tam tam med hans arbejde. Det er fair nok at man laver noget hver for sig, men ikke når det kun er den ene part der laver noget og den anden/Mig er bundet til at være hjemme med vores barn. Nå men altså jeg sagde det til ham i går og gud hjælpe mig om ikke han 2 sekunder efter at han har undskyldt sætter sig ind til sin computer og bliver der til vi skal spise, så siger jeg det til ham igen, men alligevel sætter han sig derind igen og ja jeg ser ham først da han kommer i seng og vækker mig fordi han liiiige skal se fjernsyn.
Så nu har jeg banket i bordet og jeg har sagt at jeg simpelthen ikke gider at blive løjet for mere, jeg føler at han har taget r*ven på mig og jeg synes virkelig at han er en stor nar.
Jeg har sagt at han skal finde ud af om han overhovedet gider at være en familie, om han overhovedet KAN ændre sine vaner. Indtil nu har det hele drejet sig om HAM og hans behov, men sådan skal et parforhold ikke være. Jeg har en masse behov og drømme som jeg ikke længere vil lægge på hylden fordi det ikke lige passer ham.
Jeg er som limen der holder det hele sammen, men ingen lægger mærke til mig.
Anmeld