HJÆLP til boligportalen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

eElak

Heysan.. 

Jeg ved godt at nogle vil mene at det her er dårlig stil... 

Men jeg har en veninde, som står uden bolig, og mangler en AKUT til hende og hendes 2 år gamle datter.. 

Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogen som kan hjælpe med at finde kontaktoplysninger inde på boligportalen for hende/os. 

Det er denne lejlighed det drejer sig om:
http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_v%C3%A6relses_lejlighed_Frederiksberg_881011.html

Hvis der er nogen som tilfældigvis kender til en 2-3 værelses lejlighed i København / frederiksberg med overtagelse snart, så vil dette blive modtaget med kyshånd :-)

Håber nogen kan hjælpe... :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

MetteDN

Der står ingen kontanktoplysninger derinde.. Desværre.. Man kan kun sende en e-mail, men selve mailen står der ikke..

Anmeld

26. marts 2011

eElak

MetteDN skriver:

Der står ingen kontanktoplysninger derinde.. Desværre.. Man kan kun sende en e-mail, men selve mailen står der ikke..

åååårh nitte.... 

Ville jeg kunne lokke dig til at videresende en mail for hende?? Altså hvor der skrives kontaktoplysninger og sådan..??

Anmeld

26. marts 2011

MetteDN

KaLee skriver:

åååårh nitte.... 

Ville jeg kunne lokke dig til at videresende en mail for hende?? Altså hvor der skrives kontaktoplysninger og sådan..??

Jah det kan jeg godt.. Problemet er jo bare at det bliver fra min "profil" derinde, så det er mine informationer der kommer til at stå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.