Roderiet når man laver kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Manakauapo

Er jeg virkelig den eneste, der sviner for grumt, når programmet står på kagebagning? Tror seriøst jeg må hen og vaske både vægge (Ups - kom til at tænde dyret på fuld styrke uden skænklåg på ), vaske gulve samt bruge 3 timer på bare at vaske op!

Kan da lige prøve at vise lidt billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

mulle7430

Valkyrien skriver:

Er jeg virkelig den eneste, der sviner for grumt, når programmet står på kagebagning? Tror seriøst jeg må hen og vaske både vægge (Ups - kom til at tænde dyret på fuld styrke uden skænklåg på ), vaske gulve samt bruge 3 timer på bare at vaske op!

nej nej sån ser mit også ud  hehe men jeg tager så lidt af gangen imen kagen er i ovnen  smiler.... men det der er da ikke rod

Anmeld

26. marts 2011

Manakauapo

mulle7430 skriver:

nej nej sån ser mit også ud  hehe men jeg tager så lidt af gangen imen kagen er i ovnen  smiler.... men det der er da ikke rod

Det gør jeg nemlig også Men syntes bare det er helt vildt

Anmeld

26. marts 2011

mulle7430

Valkyrien skriver:

Det gør jeg nemlig også Men syntes bare det er helt vildt

nej slet ikke  så skulle du se køkkenet igår efter manden havde lavet 3 retter mad der måtte jeg redde ham og hjælpe med opvasken  griner 

Anmeld

26. marts 2011

Manakauapo

mulle7430 skriver:

nej slet ikke  så skulle du se køkkenet igår efter manden havde lavet 3 retter mad der måtte jeg redde ham og hjælpe med opvasken  griner 

Hahaha.. Jeg tror bare jeg forholder mig fri så

Anmeld

26. marts 2011

Jakob'sMor

Valkyrien skriver:

Sådan ser mit køkken også ud - priser mig bare lykkelig over at opvaskemaskinen er opfundet

Anmeld

26. marts 2011

Susan1978

Tine, sådan så mit køkken også ud... og gør det stadig ind i mellem.. men jeg er blevet meget bedre... og det fordi kæresten skælder og smælder...  nøj han er træt af mit kagerod..

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

Juhuuuuuuuuuuuu så er jeg ikke den eneste

Anmeld

26. marts 2011

Vial

Valkyrien skriver:

Du må have nogle tålmodige forældre... men okay, federe med en datter, der laver kager i køkkenet end ruller joints på værelset.

Gid det var mig, der lige havde bagt kage...mmmm..

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

Valkyrien skriver:

Håber du får et stort køkken i din kommende lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.