Børnepenge IGEN..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan bruger i dem??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.130 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Heidi.

Hvordan bruger i børnepengene?? Vi bruger dem ikke på børnene decideret. Vores piger får bare ting når de mangler.. Og det gør de hele tiden.. Så vores går bare ind på kontoen og bliver brugt som almindeligt, med mindre der selvfølgelig er noget dyrt pigerne mangler når de kommer.
Hvad gør i???

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

fam.4xc

Den har vist lige været oppe, men vores børn får ik fordi der lige kommer børnepenge men når vi synes de skal ha noget
Denne gang dækker de dog bare en del af det hul der er på kontoen efter 6 mdr på barselsdagpenge...

Anmeld

17. oktober 2008

Heidi.

fam.4xc skriver:

Den har vist lige været oppe, men vores børn får ik fordi der lige kommer børnepenge men når vi synes de skal ha noget
Denne gang dækker de dog bare en del af det hul der er på kontoen efter 6 mdr på barselsdagpenge...

UPS.. det var jeg ikke klar over..

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Heidi-Godsk skriver:

fam.4xc skriver:

det kan da også være svært at følge med til tider

Skønne billeder du lige har lagt på her og på FB

Anmeld

17. oktober 2008

Stumpen

De går desværre med i bugettet, men håber påat kunne blive hevet ud igen når jeg er færdig udd..
Anja..

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Det blev et klik i "andet" For nogle af pengenen går ind på en konto og de sidste 6000 kr bliver brugt på børnene...

Anmeld

17. oktober 2008

Balderson

Ja, jeg har svaret at jeg bruge hver en krone på min guldklump... Ikke fordi han ligefrem mangler noget og køber også mere når han har brug for ting...

Men har bestemt at den første gang jeg får børnepenge, så skal det kun gå til ham....

For mit vedkommende kommer de aldrig til at indgå i mit budget...

Anmeld

17. oktober 2008

A.

ja men her ryger det på opsparing som bliver brugt på ham da han ikke altid mangler noget

Anmeld

17. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Når der kommer børnepenge bruger jeg dem til nogle store ting vi mangler, både til mig og børnene. Resten bliver gemt til uforudsete udgifter.
Og denne gang bliver en del af dem gemt til julegaver.

Rikke.

Anmeld

17. oktober 2008

Heidi.

fam.4xc skriver:

Heidi-Godsk skriver:

fam.4xc skriver:

det kan da også være svært at følge med til tider

Skønne billeder du lige har lagt på her og på FB

Tak skal du have60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.