Vil bare fortælle hvor lykkelig jeg er....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

LBK

Jeg sidder lige i dette sekund og tænker på hvor lykkelig jeg er... og vil ikke andet med dette indlæg end at dele min lykke med andre.

Jeg er "kun" 22 år. Jeg er færdiguddannet som sygeplejerske (mit drømmejob), flyttet hjemmefra og bor i et dejligt hus sammen med min dejlige kæreste som han er igang med at total renovere for at vi kan sætte vores eget præg på huset. 

Jeg blev for knapt fire måneder siden mor til en skøn datter og skal giftes til sommer med den mand jeg på det tidspunkt har været sammen med i 9 år trods min alder.

Jeg har to dejlige hunde og ellers bare en skøn familie (også svigerfamilien).

Jeg er så dybt taknemlig over at jeg mit liv kører på skinner lige nu. (det er ikke alle dage jeg synes det gør det) men når det er sagt er det altså kun meget få dage...

Tingene flasker sig for mig.. Jeg er SÅ LYKKELIG...

Stort til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

slettet_7530

25. marts 2011

ZamanogDania

Jeg håber det bliver ved men husk altid på denne dag når du er ulykkelig

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Sikke et skønt indlæg. Husk at nyde det i fulde drag så længe det varer ved Livet er herligt...

Anmeld

25. marts 2011

Faith

26. marts 2011

Lone Jakobsen

sikke en dejlig tråd

Anmeld

26. marts 2011

Rebecca55

L_K skriver:

Jeg sidder lige i dette sekund og tænker på hvor lykkelig jeg er... og vil ikke andet med dette indlæg end at dele min lykke med andre.

Jeg er "kun" 22 år. Jeg er færdiguddannet som sygeplejerske (mit drømmejob), flyttet hjemmefra og bor i et dejligt hus sammen med min dejlige kæreste som han er igang med at total renovere for at vi kan sætte vores eget præg på huset. 

Jeg blev for knapt fire måneder siden mor til en skøn datter og skal giftes til sommer med den mand jeg på det tidspunkt har været sammen med i 9 år trods min alder.

Jeg har to dejlige hunde og ellers bare en skøn familie (også svigerfamilien).

Jeg er så dybt taknemlig over at jeg mit liv kører på skinner lige nu. (det er ikke alle dage jeg synes det gør det) men når det er sagt er det altså kun meget få dage...

Tingene flasker sig for mig.. Jeg er SÅ LYKKELIG...

Stort til alle

Ja lykkelig det er skønt, har det på samme måde... Men det ville jo ikke være lykkeligt, hvis ikke vi også havde nogle nedture ind imellem... 

Fortsat held og lykke til jer og tillykke med det kommende bryllup.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.