Avent flaskevarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.093 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Kløver

Vi har købt en Avent flaskevarmer, og vil høre om jeg er den eneste som har problemer med den, eller om jeg gør noget forkert

Vi er vildt glade for de andre produkter fra Avent men er blevet en smule skuffet over flaskevarmeren. Den koster 650 kr og så forventer man da den virker, den er smart, og kan indstilles på flere måder, både til mælk og babymad, men men når jeg indstiller den, er vandet til mælk alligevel koldt, eller knap lunkent og må sættes igang af flere omgange. har prøvet at komme ekstra vand i som de foreslår, men hjalp ikke meget.

Overvejer om jeg skal køre ned med den og brokke mig, men ville ikke tage den lange køretur, hvis nogen herinde evt vidste hvad man gør for at den varmer rigtigt

HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Dansker I Holland

Maja84 skriver:

Vi har købt en Avent flaskevarmer, og vil høre om jeg er den eneste som har problemer med den, eller om jeg gør noget forkert

Vi er vildt glade for de andre produkter fra Avent men er blevet en smule skuffet over flaskevarmeren. Den koster 650 kr og så forventer man da den virker, den er smart, og kan indstilles på flere måder, både til mælk og babymad, men men når jeg indstiller den, er vandet til mælk alligevel koldt, eller knap lunkent og må sættes igang af flere omgange. har prøvet at komme ekstra vand i som de foreslår, men hjalp ikke meget.

Overvejer om jeg skal køre ned med den og brokke mig, men ville ikke tage den lange køretur, hvis nogen herinde evt vidste hvad man gør for at den varmer rigtigt

HJÆLP

Hey jeg har en flaskevarmer, den er godt nok ikke fra avent, selvom vi dog bruger flasker fra avent Det lyder lidt som om den er i stykker, fordi at en flaskevarmer skal jo varme flasken.. Hvordan virker din? bipper den osse når flasken er klar?

Anmeld

25. marts 2011

Kløver

NR3ønskebarn skriver:

Hey jeg har en flaskevarmer, den er godt nok ikke fra avent, selvom vi dog bruger flasker fra avent Det lyder lidt som om den er i stykker, fordi at en flaskevarmer skal jo varme flasken.. Hvordan virker din? bipper den osse når flasken er klar?

ja det gør den, og den varmer også, men er som om den bare ikke varmer i lang nok tid

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Maja84 skriver:

HJÆLP

Hmm... det lyder altså mystisk!!!

Jeg ville nok køre ned med den...!!! der burde jo ikke skulle en masse hokus pokus til at varme en flaske...!!?? heheh!!

Og ja - når man bruger 650 kr. så SKAL det altså virke!!

Anmeld

26. marts 2011

Dansker I Holland

Maja84 skriver:

ja det gør den, og den varmer også, men er som om den bare ikke varmer i lang nok tid

JA ok jeg ville gå ned med den og spørge hvad du skal gøre for at den varmer flasken nok op. Kan jo ikke være rigtigt at du skal varme den op af flere gange

Anmeld

27. marts 2011

Kløver

misslea skriver:

Hmm... det lyder altså mystisk!!!

Jeg ville nok køre ned med den...!!! der burde jo ikke skulle en masse hokus pokus til at varme en flaske...!!?? heheh!!

Og ja - når man bruger 650 kr. så SKAL det altså virke!!

Ja sådan har jeg det også, for er dælme trls man skal varme den af flere omgange og pludselig er det for varmt så skal det til at køle af, så går fidusen jo ligesom af, så kan jeg jo ligeså godt bruge vores elkeddel eller den gamle flaskevarmer som var en billig model fra lidl, til 80 kr

Anmeld

27. marts 2011

Kløver

NR3ønskebarn skriver:

JA ok jeg ville gå ned med den og spørge hvad du skal gøre for at den varmer flasken nok op. Kan jo ikke være rigtigt at du skal varme den op af flere gange

Ja jeg har dog på fornemmelsen den har været returneret, for i dag da jeg hældte vandet ud for at skifte det, lå der en død bæmkebidder i den Og lignede ikke en der var kommet der inden for de par hvor jeg har ejet den, men ned med den, det gør jeg, for synes sgu også den skal virke til de penge

Anmeld

27. marts 2011

Dansker I Holland

Maja84 skriver:

Ja jeg har dog på fornemmelsen den har været returneret, for i dag da jeg hældte vandet ud for at skifte det, lå der en død bæmkebidder i den Og lignede ikke en der var kommet der inden for de par hvor jeg har ejet den, men ned med den, det gør jeg, for synes sgu også den skal virke til de penge

bvadr for ulækkert Sådan noget burde de da ikke sælge videre?? Det er satme for dårligt 

Anmeld

27. marts 2011

Kløver

NR3ønskebarn skriver:

bvadr for ulækkert Sådan noget burde de da ikke sælge videre?? Det er satme for dårligt 

Ja har aftalt med manden han står tidligt op i morgen, eller vil sige tidligt for ham, da han skal på natarbejde i nat, og så må han tage sønnemand og jeg må tage derned og klageog enten få en ny eller pengene retur, synes sgu også der var ulækkert, og tænker lidt om den bænkebidder kan have kortsluttet et eller andet, på en måde.

Byttes skal den ihvertfald Godt jeg både har bon og original kassen, og ikke havde nået at smide den ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.