Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sælger denne molo bluse i str 62. fejler intet. kom med et bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nvm skriver: sælger denne molo bluse i str 62. fejler intet. kom med et bud
hun er bare så lækker
CamillaRH skriver: hun er bare så lækker
hehe tak, men synes blusen er så drenget
nvm skriver: hehe tak, men synes blusen er så drenget
jeg ville aldrig give min dreng en blusen med røde og gule farve smukke den er da til en pige? ..
CamillaRH skriver: jeg ville aldrig give min dreng en blusen med røde og gule farve smukke den er da til en pige? ..
Min søn har en dragt i de farver Er ked af og sige det , men der findes en regnbuedragt til piger også hvor der er en pink stribe i .. Det er en drengetrøje .. Men fin er den
morethanperfect skriver: Min søn har en dragt i de farver Er ked af og sige det , men der findes en regnbuedragt til piger også hvor der er en pink stribe i .. Det er en drengetrøje .. Men fin er den
ha ha, upsse dasse
altså, mente nu også mere med beskeden ' at malik aldrig ville få sådan nogle farver på jeg synes det bliver lidt for tøset. SELVOM det er nogle fede farver, der er jeg sku nok lidt kedelig
CamillaRH skriver: ha ha, upsse dasse altså, mente nu også mere med beskeden ' at malik aldrig ville få sådan nogle farver på jeg synes det bliver lidt for tøset. SELVOM det er nogle fede farver, der er jeg sku nok lidt kedelig
Heh , der er mange der ikke forstår hvorfor jeg køber faverigt tøj til Oscar .. Men eeelsker farver
morethanperfect skriver: Heh , der er mange der ikke forstår hvorfor jeg køber faverigt tøj til Oscar .. Men eeelsker farver
det er også fedt
jeg elsker en skrigende grøn, blå osv. men, tror ikke jeg kan finde et eneste stykke rødt- el. gult tøj i hans skab
Min Emilie har altså en heldragt i de farver, og jeg putter hende gerne i den ;-)
Synes den passer til begge køn
CamillaRH skriver: det er også fedt jeg elsker en skrigende grøn, blå osv. men, tror ikke jeg kan finde et eneste stykke rødt- el. gult tøj i hans skab
Godt med forskellighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128