Fordi jeg savner dig (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Millah

Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg, tror bare jeg har brug for noget luft, og vil ikke længere lade min søde og kærelige mand bære den der skal ligge øre til Så derfor tror det er derfor skriver det her så jeg kan få luft

INGEN KENDER DAGEN FØR SOLEN GÅR NED

Døden er intet

Døden er alt

Dø er det vi tænker

Det der ikke bli'r fortalt

Døden kan jeg ikke greje

Den overrasker mit tit

Den tog pludselig et liv

Døden tog dit

Selv om jeg ved den er der

Ved jeg ikke hvad den er

Pludselig trådte den frem

Og så var du væk

Døden er sorg

Døden er utilgiveligt

Døden er sin egen

Døden er ikke frivilligt

Død kan tage tid

Død med føre smerte

Døden er en uendelighed

Der findes i mit hjerte

I dag er det 10 måneder sinden jeg mistede min aller bedste kammerat Peter, han døde i en alder af 18 år, da nogen solgte ham rigtig dårlige stoffer (personen der solgte dem, viste de var dårlige og to dage efter Peter døde af dem, solgte h*n dem osse til en anden af mine kammertaer som osse døde af det)

Peter og jeg mødte på en meget underlig, men ikke lige så mindst alvorlig måde, ham var blevet overfaldet i byen, uden for det diskotek hvor jeg arbejde, hvor han fik sin hals såret op Jeg kendte ham kun lidt gennem mit arbejde som bartender, jeg måtte tage med dig på hospitalet, stoppe hans blødning så godt som jeg kunne inden ambulancen kom Jeg måtte ringe til hans forældre og fortælle jeg befandt mig på et hospital med deres søn på 17 år som ahvde fået halsen skåret op, men at at der var ikke sket pulsåren noget, men at jeg ville blive her og være hos ham ind til de kom Noget af det mest vanskelige og svære jeg nogen sinde i mit liv har prøvet

Efter den episode var vi uadskillige, vi var som bror og søster og jeg holdte utrolig meget af dig, vi snakkede mindst i telefon sammen engang om dagen, du lovede mig du ville aldrig forlade mig, og nu sidder jeg her 10 måneder senere og Peter er her ikke

Jeg kan ikke beskrive med ord hvor meget jeg savner ham, jeg fortyder sådan natten til i dag for 10 måneder siden, Peter ringede til mig klokken lort, men jeg orkede ikke at atge min mobil, da jeg skulle være frisk til dagen efter og viste hvis jeg tog den, vilel vi snakke hele natten - hvorfor tog jeg dog ikke bare den forbanede mobil ?? Det kunne jo måske have redet hans liv

Jeg ved ikek hvordan jeg skal komme over Peter's død nogen sinde, jeg bryder tudene sammen hver den 25'ne i hver måned, fordi jeg savner ham sådan Hvorfor kan jeg ikke abre få ham tilbage ??

R.I.P Peter min prins husk jeg altid vil elske dig

Jeg ved godt at folk der tager stoffer "selv er skyld i" hvad der sker dem, men det er ikke det jeg har brug for at få af vide

Jeg ved godt dette blev noget langt, og til jer der nåede så langt, tak fordi i orkede at læse mit "tude" indlæg

Hilsen Camillah som savner sin bror af en anden mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

B&J

Jeg vil sende dig verdens største knus til dig og fortælle dig det du skrev var så smukt også rigtigt døden kan komme når den har lyst og tager altid dem man ikke ønsker....

R.I.P til din ven håber han har det godt hvor han har det nu

Anmeld

25. marts 2011

slettet_7530

Du lyder som et fantastisk menneske, sådan en jeg ville være henrykt for ringede til mig, hvis min søn en dag skulle stå i en situation han ikke selv kunne klare, en situation hvor hans liv var i fare
Du må ikke dunke dig selv i hovdet med det telfonopkald det må du abre ikke, du er et stort menneske og det er jeg sikker på at Peter sætter og satte pris på han sidder deroppe og våger over dig og er stolt af at have været en del af dit liv.

Anmeld

25. marts 2011

Millah

Albertesmor skriver:

Du lyder som et fantastisk menneske, sådan en jeg ville være henrykt for ringede til mig, hvis min søn en dag skulle stå i en situation han ikke selv kunne klare, en situation hvor hans liv var i fare
Du må ikke dunke dig selv i hovdet med det telfonopkald det må du abre ikke, du er et stort menneske og det er jeg sikker på at Peter sætter og satte pris på han sidder deroppe og våger over dig og er stolt af at have været en del af dit liv.

Hans forældre fortalte osse at de ikke stressede af sted, at de var helt rolige ved at jeg var der, så det var jo kun et KÆMPE +

Nej ved godt jeg ikke må bebrede mig selv for at jeg ikke tog min mobil, men kan ikke lade være med og tænke om det måske kunne have redet hans liv, jeg rede det en gang, så hvorfor kunne jeg ikke gøre det igen ??

Den gang han blev overfaldet fik jeg afvide af lægerne at hvis jeg ikek havde været der og kunne tale ham sådan til ro, så havde de aldrig fået ham syet og lappet sammen igen

Jeg vil give alt for at få ham igen, eller bare 10 min med ham

Anmeld

25. marts 2011

slettet_7530

Millah skriver:

Hans forældre fortalte osse at de ikke stressede af sted, at de var helt rolige ved at jeg var der, så det var jo kun et KÆMPE +

Nej ved godt jeg ikke må bebrede mig selv for at jeg ikke tog min mobil, men kan ikke lade være med og tænke om det måske kunne have redet hans liv, jeg rede det en gang, så hvorfor kunne jeg ikke gøre det igen ??

Den gang han blev overfaldet fik jeg afvide af lægerne at hvis jeg ikek havde været der og kunne tale ham sådan til ro, så havde de aldrig fået ham syet og lappet sammen igen

Jeg vil give alt for at få ham igen, eller bare 10 min med ham

Anmeld

25. marts 2011

Millah

B&J skriver:

Jeg vil sende dig verdens største knus til dig og fortælle dig det du skrev var så smukt også rigtigt døden kan komme når den har lyst og tager altid dem man ikke ønsker....

R.I.P til din ven håber han har det godt hvor han har det nu

1000 gange tak, det er det første digt jeg har skrevet til ham, hans mor har det osse der hjemme, da hun gerne ville have en kopi af det, så det fik hun jo

Meeen gud hvor jeg savner ham

Jeg ved osse han sidder oppe i himlen og kigger ned på mig, og at han ahr gemt en plads til mig der oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.