iPhone og sms-rapport?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

louise8723

noget helt andet.. i er godt klar over at sådan en sms rapport koster.. også selvom man har gratis sms osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Pige2009

ZamanogDania skriver:

Ja det rigtig. Men så vent på 5'eren. Den skulle have en rigtig god kamera

Vi får se, hvad jeg vælger næste gang

Anmeld

25. marts 2011

mcfatty

Hopper også lige med her.

Enig at statusrapport mangler, men er ikke enig i at det er dårligt kamera, jeg har 4'eren, men synes bestemt ikke at kameraet er dårligt, kommer selvfølgelig an på i hvilket situationer du bruger det, alle telefoner har sine svagheder, det samme har HTC - jeg synes, konta en iPhone, at HTC er ekstremt langsom, har langt dårligere skærm - men i sidste ende er det jo nok mere en smag sag, jeg hælder også til iPhone, synes den super lækker og helt vildt brugervenlig.

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Heller ingen problemer her... Jeg kan ikke bruge de SMS rapporter til en dyt fis alligevel...

Anmeld

25. marts 2011

mcfatty

louise4060 skriver:

noget helt andet.. i er godt klar over at sådan en sms rapport koster.. også selvom man har gratis sms osv

Det kommer helt an hvilket teleselskab man har - hos f.eks. Telmore koster det intet, men hos Telenor koster de vidst nok 10 øre. 

Anmeld

26. marts 2011

Meliora

Baagøe skriver:

F.eks. manglende sms-rapport.

Men også et dårligt kamera...

iphone har da et godt kamera for en telefon,, og den optager i HD, hvilket er de færreste andre telefoner der kan det. og sms-rapport? helt ærligt, det er vel til at leve uden. vidste ikke engang telefonerne stadig havde det. jeg har kun 1 gang været ude for at en sms ikke nåede frem, sååå mon ikke man overlever.

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

FruRafn skriver:

iphone har da et godt kamera for en telefon,, og den optager i HD, hvilket er de færreste andre telefoner der kan det. og sms-rapport? helt ærligt, det er vel til at leve uden. vidste ikke engang telefonerne stadig havde det. jeg har kun 1 gang været ude for at en sms ikke nåede frem, sååå mon ikke man overlever.

Jeg har 3'eren og der optages vist ikke i HD...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.